Selamlar..

Ben saygın ve başarılı bir yazar ya da edebiyat öğretmeni olmak isterdim Mimar, arkeolog ta olurdu aslında. Neyse, ne çok hevesim varmış. 😊
Peki senin parasal kaygın olmasa hangi mesleği yapmak isterdin?
#funda 🌸
Selamlar..

Ben saygın ve başarılı bir yazar ya da edebiyat öğretmeni olmak isterdim Mimar, arkeolog ta olurdu aslında. Neyse, ne çok hevesim varmış. 😊
Peki senin parasal kaygın olmasa hangi mesleği yapmak isterdin?
#funda 🌸
Tuhafiye dükkanı açma hayalim baki ya. Bir köşede dikiş nakış, bir köşede örgü malzemeleri satayım; dükkanın bir köşesine küçük bir masa atıp acemilere örgü modelleri öğreteyim. Kapımda sokağın kedilerini köpeklerini besleyeyim, sokağın esnafıyla ahbap olayım, kahvehaneden markayla çay sipariş edeyim...
Var bi hayalimiz işte, naparsın.
ben şöyle restoran sahibi olmayı isterdim. hani böyle genc patron arada bir gelirya havalı. nusret gibi. asıl işi baba yapar. orada bir düzen saglamıstır. 2. adamı vardır işleri organize eden. sen orada övgüleri almak ıcın durursun. görüntü verirsin amac yerin belli olsun. müşterilerle ilgilenirsin. arka planda daha özel reklam sosyal medya işleri vs yönetirsin. işletmenin görünen yüzü olursun. zevkli kısmı yaparsın yani. herkes seni tanır. işte o parlak genc işletmeci olmayı isterdim.
Parasal kaygım yol sayılır. İstediğim seviye de henüz değilim.
İki yıldır çalışmıyorum.
Ve aşırı tembellik yaptı bu durum.
Uzun vade bazı yatırım düşüncelerim var.
Genel olarak insanlar ile uğraşmak istemiyorum.
Yine de belki yazı, üretim alanında ilerleyebilirim duruma göre.
Yorucu her hangi bir işte uğraşmak istemesem ekonomik özgürlüğe de kavuşursam hayır işlerine yönelenilirim.
Tekrar hoş geldin Funda yokluğunu hissettiriyorsun sitede. 🙂
Ben kitap satıcısı ya da yayınevi müdürü olmak isterdim malum ülkede kitap okuyan sayısı oldukça az..😔
Hoşbuldum. Teşekkürler. 🖐️😊🌺
Cevap
26Cevap
Arkeolog olurdu kesınlıkle her zaman ılgım vardı hem tarıhe hem kalıntılara hemde toprak altından cıkanlara .. hatta ben o bolumu cok okumak ıstedımde... cevresel faktorlerden cok etkılendım o ara Turkıye de para kazanamazsın bolumu bıtırenlerden sanslı olanlarda muzelerde anca ıs bulabılıyor dedılerde dedıler...
şu an hangi mesleği yapıyorsun
@Ayrılıkotu ben Yönetim ve Bilişim Sistemleri okudum ama alanımda calısmıyorum...
Peki hangi alanda çalışıyorsun?
Bu yorumu yapan acaba ne iş yapıyor diye merak ettim ondan soruyorum yanlış anlama 😌
çok merak ıyı degıldır ıyı aksamlar dılıyorum
parasal kaygım yok ve bu yuzden de yarıs atlarıyla ilgileniyorum :)
hos onlar beni batirirsa yeniden calismaya baslayabilirim :)
muhalif gazetecelik canım bu arada hoş geldin fundacım öpücükler ♥
seviliyosun canım her zaman ♥
Selam sevgili Funda, parasal kaygım yok denecek gibi, eğer imkanlarım daha da iyi olsaydı yine mühendis olurdum herhalde.
Pazarcı olmak isterdim ama ben fiziksel olarak yorulmaya çok sevmiyorum
En iyisi ben işimi yapayım
Sevdiğim işi ve mesleği yapıyorum. Hâliyle maddi kazanç da getiriyor.. Olmasaydı da yine yapardım bu mesleği..
Müstakil evimde, meyve sebze yetiştirmek, atölyemde ufak tefek işler yapmak.
Başka da bir şey istemiyorum.
Sanki herkes çok yüksek maaşlı ama sirf mecburiyet sebepli işinde calısıyor :)))
yazar olmak isterdim..
ya da tarihi araştırmak araştırmacı :)
ama maalesef öyle bir dünya yok
Psikoloğ olmayı hep çok istedim. Sonrada Televizyon sunuculuğu.
İyi bir turizm rehberi olabilirdim diye düşünüyorum
Berber çıraklığı.
Yerleri süpür gelene gidene ‘ çay içer misin ‘ de tamam mis gibi iş 😂
Esnaf olup sıkıdık şıkıdık parmak arası terliklerimi giyip tahta tabure de oturup gün boyu çay söyleyerek batmayi beklerken yoldan gelip gideni izlemeyi çokkkk isterdim😂😂
Lüks otomobil distribütörlüğü olur Rolls Royce, Ferrari vb
Nükleer fizisist
Mesleği bilmiyorum ama çok gezmek isterdim
Kuş ve yaban hayatı fotoğrafçılığı
Dağ başında üç beş koyunu olan bir çoban...
Mücevher tasarımı
Tırcı olmak isterdim 😅
Oyunculuk yapmak isterdim fakat sadece Tiyatro 🎭
Kömür madeni zaten calisiyorum
Düşünür ama şey gibi fıçı da yaşayan diyojen gibi
Salamancalar kaygı duymaz
İş yapmaz gezerdim bol. bol
Meslek alanında iş sorun degil
Çiçekçi olurdum. Veya sahaf dükkanım olurdu
Masa başı part time iş ndndndn
Gene doktorluk yaparım.
Hobi olarak kimyagerlik yapmak isterdim..
yat imalatı yapmak isterdim.
Yüzme hocası
Çiçekçi ya da panda bakıcısı olmak isterdim
Plastik cerrah
Doktor
Tarihçilik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?