
Parasal kaygınız olmasa hangi mesleği yapmak isterdiniz?

Parasal kaygınız olmasa hangi mesleği yapmak isterdiniz?
Hayvancılık yapmak isterdim ve hala aklımda var. Mis gibi doğadasın. Şehir karmaşası yok ve yalnızlığa alışığım. Hayvanların peşinde kitaplarımı da okurum; 2-3 tanede çoban köpeği alırım bir tanede at veya eşek mis gibi iş. Çoğu insana bu fikri söylediğim vakit hor görüyor hele ki kadınlara falan lakin aylık 50 bin üzeri gelirin var. Plazalarda aylık makyaj parası ve iPhone 14'ün parasına çalışmak ve popo kadar evde oturmak (1 oda hiç salon) çok mantıklı sanki
Mesleğimi seviyorum ama başaramasaydım pastacılığa merakım var bu alanda geliştirirdim kendimi 🤭
Cevap
28Cevap
Oyunculuk
Kasiyer. Market ortamını seviyorum içi serin birde yazın çalışsan oh mis gibi. Ama tabi ki ilk tercihim degil hiç bir halt olamazsam kasiyer olmayı düşünüyorum birde tır ehliyeti alıp nakliyeci şoför falan da olabilirim ama bunlar en son ihtimaller
Beni bitiren şeyin canı cehenneme. İsterlerse milyon dolar versinler. Psikolojim gitti mi hiçbir şeyi görmem
Parasal kaygım yüzünden çalışmıyorum. Ama işe ihtiyacım olmadan hayallerimi gerçekleştireceğim kadar kazansam daha çok bisiklet sürerdim. :D
Magazin haberi yorumcusu olmak isterdim. Masabaşı ne güzel kafadan sallıyorsun haberleri mis.
Her gün boş boş gezmek meslek olursa onu yapmak isterdim
Parasal kaygım yok, mesleğime aşık bir kadınım.
Meslek yapmam ömür boyu kitaplarım ve yalnızlikla gül gibi yaşar giderim
gezerdim okurdum yurtdışında okurdum daha çok gezerdim akademisyen olmaya çalışırdım
Parasal kaygıdan ziyade çocukluktan beri doktor olmak isterdim. Tıp özel ilgi alanım.
Dünyayı dolaşarak kitaplar yazmak. Yazarlık deniyor galiba bu mesleğe
Para sorunum yok ama Vodafone açmak hayalimdi:( ama çalışacak kapasitesi kalmadı bende
Ambulans şoförü olmak isterdim. Onlar da fena kazanmıyor tabi
Ressamlık olabilir çok seviyorum bambaşka tarifi olmayan bir dünya
Dizi, film ve reklam projelerinde senaristlik yapmak ama oldukça zor bu sektörde barınmak maalesef.
gençken yönetmenlik istiyordum ama şu an istemiyorum.
parasal kaygım olmasa yatarım :)
Paradan dolayı değil ama meslek olarak çalışma hayatı olarak bir kaygım vs olmasa ressam olurdum sanırım
Dikişe tasarıma ilgim var. Bunun üzerine akademik eğitim alıp kendi işletmemi açmak isterdim.
Parasal kaygım yok zaten sevdiğim mesleği yapıyorum iç mimarım
Oyunculuk, solistlik, esnafcilik veya pastane açmak isterdim herhalde
parasal kaygım olmasa hiçbişey yapmam
Seyyah olurdum muhtemelen
Köy okulunda öğretmen olurdum.
Sokak sanatçısı olmak isterdim ya...
Yine aynı olurdu galiba. 😃
Evde oturma mesleğini
Özel dedektiflik yapma
Garaj açardım araç modifiye ederim
piyanist olmak isterdim ama şu an muhasebeciyim
Turizm rehberi falan olurdum
öğretmen ya da akademisyen.
Müzik şarkı söylemek
şu an yaptığım işi yapmaya devam ederdim
Marangoz
tarim
Psikolog olmak
Emekli olmak isterdim
Doktorluk
esnaf olmak isterdim
Arkeolog
Gitarist veya ressam olmak isterdim
Parasal kaygım olmasa sadece tatil yaparım 😂
Hiçbir iş yapmam
doktor olmak isterdim
Pilot
Tarihçilik
Yazar
çalışmam ki
Peyzaj mimarı
Şair belki
Polis
Gezgin olmak isterdim
Pastacılık
Oyunculuk
şarkı söylemek , ressam olmak….
Çalışmazdım
Bişi yapmazdm
Tarih
Soforluk
çapulcu
Hicbirsey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?