AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
Üniversite okumak yaratandan 5kg altın istemek gibi olmayacak duaya bir umut amin demektir...
Üniversite okumadan gelirsin gerekli eğtimleri alman yeterli
Tabiki.
İş hayatına ne kadar erken atılırsan o kadar iyi olur
Gelinebilir, ama piyasanın, ekonominin iyi olması gerekir. Günümüz şartlarında biraz zor.
Bir iş, bir becerin varsa yeteneğin varsa gelebilirsin tabi.
Üniversite tahsili sizi daha iyi yere getirir.
Gelemen kuzum okuyan gelemiyo okumasan senin hic sansin kalmaz
Okumadan bir yerlere gelenler okuyup gelenlerden daha çok
Çok zor, üni okuyanlar bile istedikleri konuma gelemiyor
Asıl soru üniversite okuyarak bir yerlere gelebilir miyim olcaktı arkadaşın hatasını düzeltiyorum
Bu devirde evet tek yapacağın torpil yapacak birileri
Gelişebilir kac kişi tanıyorum ilkokul mezunu para içinde yuzuyo
Gelirsin evet! Bu çok kolay siz kadınlar. Bir de soruyor musun? Alla seni ne yapsın inşallah…
İyi bir girişimciysen zekiysen gelirsin tabi
Gelirsin tabii. Takı tasarımı, özel işçilik gerektiren şeyler işte süsler yaparak ticarete atılabilirsin. Bence güzel bir hayata sahip olmak zor değil. Zihnimizdeki engelleri kaldıralım sadece yeter <3
Okumazsan daha iyi yerlere gelirsin okuyanların hali harap doktoru mühendisi avukatı sürünüyor memlekette
diplama gerek iyi bi işe girmek istiyorsan adını duyurmak insanların sana saygı duymasını istiyorsan diploma şart.
@Thalia27 günümüz itibarıyla diplomanın hiçbir önemini göremiyorum dayın torpilin olmadığı sürece bir önemi yok zaten dayısı olanlara diploma da gereksiz yani
@Dertdünyası2 torpil biyere kadar insanın kendi emegi kendi bildigi birşeyler yoksa boşsundur nokta
Türkiye’de sistem öyle işlemiyor diploma var bi boka yaramıyor……
Eşim ilkokul mezunu. Ama 12 yaşında girmiş sanayiye. şu an maddi durumu çok iyi ve emrinde 4-5 tane mühendis çalışıyor.
Oluyor yani
Sanayide tacize mi uğradı dayak mı yedi başına kimbilir neler geldi yazık o yaştaki çocukların çalıştırılmasına ben çok üzülüyorum..
Baba çalışmıyor 2 küçük kardeşi var ne yapsın? Ayrıca sanayide tanıdık birinin yanında çalışmış. Öyle taciz maciz olmamış yani.
Bilemezsiniz , paylaşmaz da. Çok üzüldüm..
Ben okumak istememiştim, İngilizcemi geliştirip hostes oldum. Şimdi hem geziyorum hem iyi para alıyorum, düşün derim.
Kabin memurluğuyla ilgili birkaç soru sorabilir miyim?
@red_devils tabi ama buradan sor olur mu
sen yazsan da öyle konuşsak olmaz mı
@red_devils mağlesef
peki..:)
Kabin memurluğu ile ilgili bende soru sorabilir miyim acaba buradan
@aeofficial mağlesef yazan birinin gerçekten hostes olduğuna inanmanız üzdü beni, boşuna şu a101 de çalışan eziğe yazmayın derim, ben 1 yıl pegasusta kabin memuru olarak çalıştım şu an thy için hazırlanıyorum varsa aklınıza takılan sorun, çekinmeyin @red_devils
@Impossiblexxx özelden mi sorayım yoksa buradan mı (siz nasıl isterseniz yani)
@Impossiblexxx ne alaka hdjxjxbx
sicil numaranı söyle de görelim hostes misin değil misin kezban seni burdan insanlara boş hava atma
@Impossiblexxx boş yapma sen kimsin be jdjdjjdjdjd defol
Yani açıkcası mantıksız buluyorum üni okumayı ama aklıma çok takılıyor bence gerçekten düzgün saygın bir işin varsa takma boş ver okumaya değmez ama maaşın en az 10.000tl olacak yoksa oku
İş hayatına atılarak gelebilirsin. Üniversite meslek için akademik kariyer içindir.
Üniversite okumadan iyi güzel bir yerlere geldim çok şükür
Yazılım Üzerinden Bir kariyer hedefle mühendis olmana da gerek yok bunun için
Bu ülkede her şey olur. Torpil denen illet, hamiline kart, başkası adıma sınava girenler…vs. liste uzadıkça sinir bozuyor.
Eğer hedeflerin okuldan ecmiyorsa okul gereksizdir, zaman kaybidir, oraya vercegin vakti ve emegi gider bi alanda kendini gelistirmeye verirsin
Ailen varlıklıysa oku. Azmin varsa ve iyi yerlerde okurum diyorsan oku. Ama yıpranacaksın. Bu ikisi yoksa lise mezunu olarak kpss ye çalış ve memur ol. Daha rahat edersin. Etrafımda çok örneği var
Maalesef günümüz şartları böyle değil, o gördüğümüz elon musk, bill gates falan aileden zengin kişiler.
Adamlar Harvard Oxford gibi üniversiteleri ysrıda bırakmışlar mühendisler.
Elon Muska asigim
Ama parayla okumuşlar burssuz biçimde ve bu kişilere de üniversitenin şöyle bir katkısı olmuştur: bunlar eğitimden ziyade arkadaş çevresi edinmislerdir. Referanslarını kuvvetlendirmişlerdir.
Burslu okudular
Burslu okumadılar diye biliyorum
Evet amaç kendini geliştirmek ama üniversite ortamı görmen sartt hem üniv okurken hemde başka şeyler yaparak bir yerlere gidebilirsin
Tabii gelinir. Hangi işi yapıyorsanız yapın ama severek yapın. İşin türü önemli değil, üniversitede önemli değil
Hayır tabiki okumaq isder erkek ol isder kadın en iyi qarantidir ve insanın kendine yatırımıdır
Tabikide evet bende üniversite okumadım ama kendine bir bölüm seçerek eğer üniversite zorunlu değilse istediğin meslekten ilerleyebilirsin
Üniversite okuyunca çevre genişlemiyor, iyi yerlere de gelinmiyor.
Not: okuyabildiğiniz kadar okuyun.
hem evet hem hayır. üniversite okumadan çok şey başaran bir sürü insan var, ama oranları çok düşük.
İyi aile ve ailenin yaptığı yatırım tek çare o yoksa işsiz kalabilirsin
Bizim yan komşu galerici muhammet abi var. Adam lise terk ve şu an milyoner desem yanlış olmaz.
Gelirsin de bir yerlere Okumandan olmaz önce okulunun oku okuduktan sonra kendi mesleğinin yaparsın
Zeki ve güçlü olursan gelirsin ama sanırım o insanlar 100 binde bir
Ben şimdilik gelemedim sebebi ise yanlış seçimler ve genel kanılar yüzünden.
Elbette gelirsin nasıl yöneldigine bağlı
Ticaret yaparsan evet
Gelebilirsin tabii ki
+1
Gelinir tabi beden gelinmesin
Beden gelinmesin derken
Okuyarak gelmek daha cazip benim için öyle
Kendini geliştirmene bağlı bu
Evet ama zor (Steve Jobs mesala)
Baban zenginse evet, Sanatın varsa evet.
Zengin olunabilir,
Ne kadar güzel olduğuna bağlı
Tabi canım devletin başı bile olursun
Gelinebilir tabiki. Her şey üniversite değil
Ailen zenginse elbette
Gelebilirsin ama üniversitesiz daha zor
Örneği var. Mehmet inceye bakabilirsin.
Gelebilirsin ama kendini geliştirerek
Zengin koca bul zaten sal4k cok
Gelirsinn ama zor durumda
Üniversiteliler bile iyi yere gelemezken mi?
Nusret gibiysen gelirsin
Baba parası ve zeka varsa gelirsin.
Torpilin yoksa çok tırmalarsın. :D