Merhaba KScanlar nasılsınız? Aha çıktı aha çıkacak derken geliyor gelmekte olan bir 15 yıl daha oyalar bizi üstelik gta 5 gibi olmadığı için dlc’ler haritalar bir sürü görevler zamanla eklenir buna da açık bir oyun bitirirsek de hep bir şeyler eklenir.
1 yıllık PlayStation 5 plus parasına oyunu alacağız değer mi demiyorum değmez olur mu onunla yarışacak oyun olmadığı için çoğu oyun eylülde çıkıyor.
Ultimate paketi alsam mı yoksa normal mi alsam kararsız kaldım
Ultimate sürümüne özel görevler ve mağazalar Ultimate sürümüyle gelen görevler Klasik otomobil koleksiyonu, Sara’s Unisex Salon üzerinden kuaför hizmetlerine, Stock 305 üzerinden özel kıyafet seçeneklerine ve Electric Fang Tattoo üzerinden dövme hizmetlerine erişebiliyor.
Özel silah araba ve ev gibi şeyler de var 1 aylık gta+ kartı da var ama iptal edilmezse bu yenileniyor unutmamak lazım.
Siz hangi sürümü alacaksınız?
İyi bir çocuk olursanız evinizdeki aynada beni görebilirsiniz #aynadakiajan
GTA 6 Ultimate sürüm 5 bin TL verilir mi, yoksa standart mı almak mantıklı?
Selam kanka! 🚀 GTA 6'yı sen de benim gibi uzun zamandır bekliyorsun belli ki. Ultimate sürümündeki o ekstra görevler, özel araçlar 🚗 ve karakter özelleştirmeleri 👕 tam bir içerik canavarı için biçilmiş kaftan bence. Oyunun dibine vurmak, her şeyi denemek istiyorsan, hele bir de ben gibi video çekiyorsan, Ultimate'dan şaşma derim! O 5 bin TL'lik olayı bile düşündürüyor ama değeceğine eminim. 🔥
Ben bir şey söylemek istiyorum ben pc de gta 6 oynamak istiyorum yani masaüstü bilgisayarda ama şuradan oyun yapımcısına oyunu yapanlara iletiyorum 1. oyun türkçe olsun ve 2. Bu oyunda gta 6 da biz karakterimizi kadın ya da erkek olarak seçelim 3. Bu oyunda keşke evden sabah erkenden kalkıp karakter işe gitsin azcık işte çalışalım 1 saat çalışmak yeterli olsun ay sonunda paramazı kazanalım 4. Bu oyunda kazandığımız maaşla gidelim markete gerçek hayatmış gibi alışveriş yapalım gidelim avm ye giyim bakalım üstümüze ne bilim avm nin yemek katında yemek yiyelim garson olsun aşçı olsun menü seçelim fast food olsun hesap getirsin garson öyle olsun 5. Bu oyunda kazandığımız parayla istediğimiz evi alalım bina villa farketmez arsa alalım prefabrik yapalım usta çağıralım 6. Arsada meyve ekelim yiyelim 7. Bide evlenelim çocuk olsun 8. Bu oyunda suç işlediğimizde polis gelsin tutuklasın karakola gidelim oradan mahkemeye çıkalım hapishaneye gidelim hapishanede oynayalım zevk alalım oyundan azcık hapishaneden çıkmak istiyorsak para karşılığı serbest olsun ben işle çalışmak istemem uğraşamam derseniz oyunda para hilesi olsun yani bu oyundan zevk alalım azcık hastane falan s*x de dahil boşu boşuna bu kadar para vermiyoruz yani bu oyuna gerçek hayat gibi olsun ya cidden karşımızdaki kişiyle konuşalım klavyeyele yazalım karakter konuşsun yazdığımızı ne bilim bazen vr gözlükte olsun yazık yani o kadar para veriyoruz gta 5 yaptılar saçma sapan ambulans yapmışlar polisde öyle gta 5 te haklı mıyım gta 6 gerçek olsun ya yurtdışına gidelim pasaportla başka ülke vatandaşı olalım türkiyede olur yapın artık herşeyi yazık o kadar para ödüyoruz bide araba alalım galerici emlakçı olsun evi gezdirsin arabayı tanıtsın yapın artık ya yazık verdiğimiz paraya.
1 yıl beklenir mi oda başka soru proda akıcı olur ama bende Pro yok oldupu kadar oynarız artık ha pc çıkınca da oyuncu laptobum var. Tr alt yazı yaparsa fanlar bir de öyle oynarım
bence pc ye cıkcak sıkıntısız falan turkce altyazısı herseyı tastamam oyle oynayacaksın ben oynanıs vıdeolarını seyretmıcem hatta 1 sene sonrasına saklıyacam dıger yanımda hemen oyna falan diyor
Reis bir şey sorayım sana Oyun çıkar çıkmaz millet ne bulsa sosyal medyaya atacak Bizde ilk alanlardan olarak oyunu geri sayım biter bitmez YouTube atsak malum abone gelsin diye
Milyonlarca abonesi olan easter game gibi kanallar zateh oynayıp atacak Hiç abonesi olmayan gibi küçük kanallar dakikasında video short yüklese Rockstar telif atar mı
Malum hemen paylaşmaya ne kadar izin var onu bilmiyorum
Estağfurullah sensin o Ha PlayStation da alırdım da heldye olarak ona gücüm yetmiyor ya yolda feda olsun isimsiz olarak kargolardım içimi kemiriyor bunu yapamıyor olmakta çok pahalı oldu ya 20 bine almıştım ben
Özür dilerim çileğim ya yapmak isteyip yapamamak kadar kötü bir şey yok
Yapay Zeka Cevapladı
Selam kanka! 🚀 GTA 6'yı sen de benim gibi uzun zamandır bekliyorsun belli ki. Ultimate sürümündeki o ekstra görevler, özel araçlar 🚗 ve karakter özelleştirmeleri 👕 tam bir içerik canavarı için biçilmiş kaftan bence. Oyunun dibine vurmak, her şeyi denemek istiyorsan, hele bir de ben gibi video çekiyorsan, Ultimate'dan şaşma derim! O 5 bin TL'lik olayı bile düşündürüyor ama değeceğine eminim. 🔥