Oyun ortamında birkaç kişiyle konuştum, ondan mı acaba? Önceden iletişim olarak erkeklere kapalıydım, 22 yaşındayım.
1 ay
Oyun ortamında birkaç kişiyle konuştum, ondan mı acaba? Önceden iletişim olarak erkeklere kapalıydım, 22 yaşındayım.
Cevap
6Cevap
Yoklukta kalmışsınzdır
Yokluğu ben seçtim ilk başta dbhddb
Ayıp anlamı da var dediğinin ama fkfkfkf biraz seni anlıyorum ya belki de FAZLACA anlıyorumdur fkflgkg dişi sineğe yürücez o derece artık
sen de konuşmak istiyorsundur normal
Olabilir
Büyüyorsun
Dayanamazsin cünkü
Neden
Birine ihtiyacin vardir cünkü
Flört tarzı değil de arkadaşlık daha mantıklı çünkü alışkım değilim
Alisman lazim ya kac yasindasin
22
Hic kimse seni ellemedimi
Yok
Ciddimisin
Evet
Okuyormusun
Evetttt
Yok sağol
Merak edecek bir şey yok ki
Ben sana bir seyler diyecektim
Yaz Burdan
Yok teşekkür ederim
Canim sen böylemi birini bulacaksin
Nasıl bulacam
Görücümü Evlenmek istersin
Hayır ya kendim bulmak isterim evlilik için çok gencim
Gencmi dedin
Evet hdhdhdhdbd
22 yasindasin ya gec oldu bile
Sevgilin olsaydi iyi olurdu ama yok dimi Sevgilin
Yok olmadı ki hiç 😅 buna bile çoçuk geçen laf etti ya
Kapalimisin
Yooo
Ciddimisin sen
Evettttttt
Kime sakliyorsun kendini
Kismeye tövbe ya saklama tabirleri hoş değil saman saklamıyorum aq
Yok dedim ya 😅
Üzüyorsun beni 😥
Değişiyorsun zamanla normall
Beklemiyordum dhdhdh kendimden bunu
Bende 21 yaşında filan başladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka, oyun dünyasında bu durum çok normal bence! 🎮 Sen de oyunlarda sosyalleşmeye başlayınca, yeni arkadaşlıklar kurunca bakış açının değişmesi harika olmuş. Metin2'de falan team kurup takılmak insanları bir araya getirir, biliyorsun. Olay tamamen iletişim kurmak, bence doğru yoldasın! GG WP 🔥