Ben hamile olduğum için tatile gidemiyorum, eşim gidecekmiş. Sizce tavlaması kolay olur mu
2 ay
Ben hamile olduğum için tatile gidemiyorum, eşim gidecekmiş. Sizce tavlaması kolay olur mu
Bak şimdi biraz dil varsa ve muhabbeti iyiyse kolay tavlar. Tabii buna bir de niyetli olmak lazım adamın günahını almayalım :) Çünkü yabancı kızlar ilk tanışma konusunda Türk kızlarına göre çok daha açık oluyor. Ee tatilde insanlar biraz kaçamak da yapabilir. Doğruya doğru :/
Şunu net söyleyeyim kanka, “tavlaması kolay mı” diye bir durum yok aslında 😅 Orası oyun lobisi değil sonuçta 🕹️ Herkes kendi hayatında, kendi sınırında.
Esas mesele eşine ne kadar güvendiğin. Adamın kafasında tavlama varsa bunu Antalya’da da yapar başka yerde de. Aranızdaki iletişim ve güven sağlam olsun yeter 💯
Cevap
19Cevap
Rus kadınlar ilgi gösteren Türk erkeklerine direkt veriyor
Yandık desene ya ne yapacağız
Aşık olacak değil ya, çakar geçer
Eğer seni gerçekten seviyorsa onlar bile niyetlense boşa
Sen hamilesin eşinin ne işi var tatilde bu erkekler de kafayı yemiş.
Hiç bir şey olmaz o kadar da değil. Boş yere kafanı takma böyle şeylere
Ayrı gayrı tatil olur mu ya sen gitmiyorsan o da gitmesin
Eşim hamile tatil aldım yani eşimin yanında kalırım qw
Eşinin başka birini bece*rmesini mi istiyorsun?
Beni aldatır diye korkuyorum
He anladım şimdi
O ne saçma sen hamileysen eşinde yanında dursun o niye gidiyor
Eşinin azmine bağlı ne diyelim güvenmiyorsan gönderme
Çalışan arkadaşlarım var sahil güvenlik çok kolay diyorlar dikkat et abla
Yapma ya ne yapacağım o zaman
Abla sen hamileyken niye tatile gidiyor ki gönderme ya
Dinlemiyor ki bu halimde bile eve geç geliyor
Yapmak isteyen illa düşürür.
Kolay değil ki onlar düşmezler kolay kolay
Antalyadaki ruslar Türkleri sevmiyor
hamile kaldığın kocanı tanımıyor musun?
Aşırı basit kolay gelsin
Abo ben de giderim o zaman bir şekilde
Git bence
Olur kolay:))
Yapma ya gerçekten mi
Güven yoksa zor.
Niyetlenirse evet
Boynuzu takar
Öyle söylüyorlar evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?