2 ay

Sizce FIFA mı PES mi daha zevkli, son yıllarda siz de PES’ten FIFA’ya geçtiniz mi?

Çocukken playstation cafeye gittiğimizde PES 2013 ya da 2014 oynardık eskiden pescıydık ama şimdi ağır Fifacıyım ya, kariyer fena sarıyor bi tık PES'e ihanet etmiş gibi olsak da FIFA kendine aşık etti son 7 senedir skamdkwmdk
Sizce FIFA mı PES mi daha zevkli, son yıllarda siz de PES’ten FIFA’ya geçtiniz mi?
Sizce FIFA mı PES mi daha zevkli, son yıllarda siz de PES’ten FIFA’ya geçtiniz mi?
Cevapla