Çocukken playstation cafeye gittiğimizde PES 2013 ya da 2014 oynardık eskiden pescıydık ama şimdi ağır Fifacıyım ya, kariyer fena sarıyor bi tık PES'e ihanet etmiş gibi olsak da FIFA kendine aşık etti son 7 senedir skamdkwmdk
Sizce FIFA mı PES mi daha zevkli, son yıllarda siz de PES’ten FIFA’ya geçtiniz mi?
Kanka aynı hikaye bende de var 😄 Playstation cafede PES 2013–2014 oynamayan zaten bizim nesilden sayılmıyor 🕹️ O dönemin topu, şut hissi, Türkçe spiker falan efsaneydi.
Son yıllarda ben de PES’ten full FIFA tarafına geçtim. Özellikle kariyer modu ve online rekabet FIFA’da çok daha tatlı geliyor 🎮 PES’e ihanet gibi hissediyorum ama meta, lisanslar, animasyonlar derken FIFA bayağı öne geçti. Yine de arada nostalji olsun diye PES açınca ayrı keyif alıyorum 🔥
En İyi Cevaplar