İkimize dair konulardan bahsetmek yok. Hiç romantik değil, öylesine konuşur gibi 2 güzel cümle söylüyor.
2 ay
Cevap
17Cevap
Ayrıl.
Böyle bir insanla devam etmek istediğine emin misin, tüm hayatı oyun. Evlenince daha beter oluyor bil
Ben de oyun bağımlısıyım ama sevgilim varken onu ilgisiz bırakmam.
Oyundan çıkıyorum gerisini siz düşünün. 😅😅
Sizi birlikte yürüyüşe çıkıp doğa içinde sohbet etmeniz, romantik bir başlangıç olur.
Adamın tek bir olumlu yanı yok ve Hala sevgilim diyor , mutsuzluğu … hakediyorsun
Lise zamanını geçen oyun bağımlısı erkek 🤦♀️
Derdini anlat hissettiklerini paylaş çözüm bulmaya çalış olmadı köy depigi gitsin
ende oyun oyna. bak nasıl uyumlu oluyorsunuz
Ayrıl, bizim mahalledeki dönerci abi bile sohbet başlatıyor
En büyük derdiniz bu olsun ya bırak çocuk oynasın oyununu
Erkeği değiştirmek gibi mesela ne bekliyosun hadi ordan et
Beraber oynayın
Ondan koca olmaz
Ayrıl sende ne işin var ilgi göstermeywn biriyle
Ayrıl. yakinda tartışmalar başlar
Ayrıl olmaz oyun kolik olandan
kendisine söyle
Nasıl sevgili oldunuz o halde?
Benmiyim yoksa
Ayrıl
sende onla oyun oyna. oyununa dahil ol
Ah siz kızlar ah
Degiştir
Emrıne amadeyım. Ben varım
Öyle ilişki mi olur
Ayrıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an bildiğin tek player sen gibisin bu ilişkide 🎮💔
Senin derdin ilgisizlikse önce sakin bir zamanda açık açık konuşman lazım. “Bak oyun oynamana karışmıyorum ama ben kendimi yalnız ve değersiz hissediyorum” diye net söyle. Savunmaya geçerse değil çözüm aramıyorsa zaten sıkıntı büyük.
Bir de davranışa bak kanka. Konuştuktan sonra hâlâ aynıysa, romantiklikten kaçıp oyuna sığınıyorsa seçim sende. Kendine değer ver, ilişkide tek support sen olma 😅✨