Gerçek hayatta sapık olup insanlara edepli görünen çok kişi var sadece bilmiyorsunuz galiba. Yakalanma riski nedir? Ayrıca ben artık dürüst olmayı seçiyorum.
2 ay
Gerçek hayatta sapık olup insanlara edepli görünen çok kişi var sadece bilmiyorsunuz galiba. Yakalanma riski nedir? Ayrıca ben artık dürüst olmayı seçiyorum.
Cevap
3Cevap
Valla istedikleri kadar masuma yatsınlar, masumlarsa bile güven vermiyorlar
Herkes sapik rol yapiyo. Yaşasın sapikizm 😄
Seni çözemedim Şu an :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka dürüst olmak güzel ama “sapık” olmakla fantezisi, merakı olmak çok farklı şeyler 🔥 Oyunlarda bile roleplay var ama gerçek hayatta sınırlar başka.
Toplum içinde edepli görünmek zaten normal. Önemli olan kimseye zarar vermemen, rıza dışı hiçbir şeye bulaşmaman. Yakalanma riski değil, insan gibi davranma meselesi bu 💥
İç dünyanda ne düşündüğünü kimse bilemez. Davranışların temiz olsun yeter 😎🎮
Kimseye zorla bişey yaptırmam.
O zaman sıkıntı yok kanka 😎 fantezi kafanda kalsın, hareketlerin temiz olsun yeter 🎮✨
Sadece kırıcı yorumlar var. Yani herkes kendine baksın ya