3 ay

Bilgisayar oyunu oynayan erkekler biraz bebe değiller mi ya?

Bana biraz küçük çocuk işi gibi geliyor 😂 özellikle de ne bileyim işsiz güçsüzse ve çabası da yoksa, çabalamak yerine oturup bilgisayar oyunlarıyla zaman geçiriyor, günün büyük kısmında oyunlarla ve oyunlarla ilgili şeylerle uğraşıyorsa bebe gibi geliyor.. siz ne düşünüyorsunuz? 😂

Bilgisayar oyunu oynayan erkekler biraz bebe değiller mi ya?
Cevapla