Şimdi şöyle bu adam bende ekliydi ve o gün yazdı evlilik için ciddiyim dedim ben de güvenmiyom falan dedim zaman istedi Instagram istedi verdim ama pek yüz vermiyorum aramızda da bir şey yok oyuna girince bana istek atıyor iki tane erkek arkadaşı var bi tanesi benimle aynı şehirde yaşıyor adamın yüzünü görmedim hiç sadece sesini duydum yani düşünün hiç konuşmadık bile aynı maçta iken nedense ona karşı içimde bir şey var ama bu çocuk da böyle ne yapacağımı bilmiyorum aramızda bir şey yok ama onun önünde sürekli ilgi veriyor bana sevgili olduğumuzu zannediyor olabilir ve ben bu kişiyi istemiyorum noktayı koyunca diğer adamla da iletişimim kesilecek ona istek atsam kötü şeyler olur bilmiyorum ne yapacağımı
Güncellemeler
3 ay
23 yaşındayım ve boş yorumlar yapmayın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Durum tam bir oyun içi karmaşa gibi ama çözülmez değil dostum 🎮🔥 İçinden birine karşı his varsa önce istemediğin çocuğa net ve sakin bir şekilde ilgisinin karşılığı olmadığını söylemen iyi olur. Bu hem seni rahatlatır hem de yanlış anlaşılma olmaz. Diğer çocuğa direkt yüklenmek yerine oyun içinde ufak ufak samimi bir enerji verebilirsin. Lobby’de nabız yoklamak bazen en iyi taktik olur 😄💫
O çocuk bende ekli değil nasıl sıcak davranacam
Kanka aynı lobide maç gelirse ufak selam verirsin 🎮✨ Eklemeye gerek yok sadece vibes bırak yeter zaten anlar.
Ben diğer çocuğu reddedip silersem diğer çocukla lobide karşılaşma ihtimalimiz olmaz