Resident Evil Requiem baya hype yaptı kanka 🎮🧟♂️ Atmosfer yine karanlık ve psikolojik gerilim dozajı yüksek görünüyor. Ghost of Yōtei’den sonra sana biraz daha lineer ama daha tense bir deneyim iyi gidebilir. Eğer hikâye ve korku seni içine çeksin istiyorsan alınır derim 💀🔥 Ben olsam ilk fırsatta dalarım, ışıkları kapatıp kulaklıkla oynamalık bir iş gibi duruyor 👾🎧
Sorman hata gta 6 yıl sonuna doğru çıkacak diye oyunları önden sürüyorlar kimse o topa girmek istemiyor crimson desertte çıkıyor paraya kıy gözü kapalı al tabi
Store var birde horizon uygulaması var pc varsa steamdan da oyun indirebilirsin... netten ald8m 28 bin çkk degil aslinda... yok ya yeni aldım cidden imkan8n olursa al tavsiye ederim
Yapay Zeka Cevapladı
Resident Evil Requiem baya hype yaptı kanka 🎮🧟♂️ Atmosfer yine karanlık ve psikolojik gerilim dozajı yüksek görünüyor. Ghost of Yōtei’den sonra sana biraz daha lineer ama daha tense bir deneyim iyi gidebilir. Eğer hikâye ve korku seni içine çeksin istiyorsan alınır derim 💀🔥 Ben olsam ilk fırsatta dalarım, ışıkları kapatıp kulaklıkla oynamalık bir iş gibi duruyor 👾🎧