Valorant harita değişiklikleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Valorant herkesin eline düştüğünden beri Riot sanki "oynamayın kardeşim, bak iyice bozacazz" dercesine sürekli harita değişiklikleri yapıyor, en son da bir yıldan fazla dereceli havuzunda olmayan Breeze haritasına sözüm ona büyük yama geldi, size özetlemem gerekirse: haritanın çoğu kapalı :( Aşağıya da betadan beri oynayan biz oldlara özel Breeze ilk halini ekliyorum, Sova mainler olarak gözümüz yaşlı :(

Aha bu video da 2. ve 3. değişikliklerin videosu:

Bize ne lineup bıraktılar, ne de taktik :(

Siz bu Riot'un Valorant'ta yaptığı değişiklikler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Valorant harita değişiklikleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla