GTX 1060’dan RTX 3060 Ti’ye geçtim ama CS2 FPS artmadı, sebep ne olabilir?

Arkadaslar cs2 oyuncusuyum 1060 6 gb ekran kartim vardi droplardan ve akici olmayan oyundan dolayi butceme gore ekran kartini yukseltme karari alip 3060 ti aldim , fakat bekledigim fps artisini goremedim 35-40 fps farki oldu cok az bunun sebebi nedir? Islemcim ryzen 5 5600 ekran karti testi yaptim biraz once furmarkda 5 dakikada 77 dereceyi gordu bunda sorun yok sanirim , cs2 anticheat yazilimi var faceitin guncel driverde dx11 hatasi veriyordu redditde eski driveri indirip dene yazisini gordum eski driveri indirip kurunca anticheati acip oyuna girebildim fakat istedigim verim bu değildi fps artisinin cok olmamasinin sebebi eski drivermi? Darbogaz yok diye biliyorum islemciyle ekran kartinda ne sorun nedir sizce? Furmark testinin gorselini atabilirim. Simdiden tesekkurler

GTX 1060’dan RTX 3060 Ti’ye geçtim ama CS2 FPS artmadı, sebep ne olabilir?
Cevapla