- 100 üzerinden puan vereceğiz 🤦🏻 düşük puan aldım yüksek puan aldım alınmaca yok 🙄
- ben size alınır mıyım dediğinizi duyar gibiyim 😒
- @ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ gel buraya ruh hastası
eferin diyorum 😒🙃

eferin diyorum 😒🙃

Cevap
11Cevap
Ne kadar bela çektiğimi angel biliyor. Siz yine de söyleyin bakalım.
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ çok düşük oldu be 10 puan ekleyeyim 65 olsun
Angeblanc ne hiç bir fikrim yok ama tahmin et bakalım ne çıkıcak🤓🌱
Hihi gül gül şu iki günlük dünyada üzüleceğine gülmeni tercih ederim şaklabanlık yaparım gerekirse yeter ki gülümse mutlu ol asla kimse için üzülme değmez çünkü gül tamam mı bak gülcen🤓palyaço burnumu takmadan gülmüş ol😁🤓
Angeblanc 👉 @ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ
Oneyyy yeniliyor mu
Yaaaaaa daha güzel acıktım zaten sade soda içerim yanına
Aaaaaaa merhaba senden mi bahsediyor bu kaç saattir anlamadım bir türlü adam akıllı anlamıyor aaaaaaaa beynim yandı bundan 🤓🐇
Olur bakalım jss bugün her soruda varsın flank
Paratoner gibiyim teşekkürler shdhsh
Kafamı yoruyorlar aq.
Tahmin edin bakalım 😄
Ne kadar bela çektiğimi merak ettim, yoksa bela çekmiyor muyum, söyleyiniz
Edin bakim
Jakekek çok ayıp
Randomsu bişiler olmadı mı dur bir de bu var kjhhkl
Güzel espri tuttum bunu illa k l olacak içinde tamamdır jaseyugug
Jasey kek vardı oysaki BİM'in ayıp ediyon YEfyuSEghiNE
Olmuyor seviniyorlar gel sen
Olur hsjhsj
Söylee!
Ediniz
Olurr
Yar ben belanın ta kendisiyim.. benden bela olmaz bir kere:) olsa olsa tatlı bela olur 🙄
İnann🤦🏻♀️
Yanıldığını kabul etmek zor gelmiş belli:) neye inanmak istersen ona inan🤦🏻♀️
Edin bakalım
Tabiki
Daha fazla🤣
Hemen söylensinnn
Hadı hemennnn
Teşko
Edin 🙂
80 yapalım onu 🙂
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ 85 yapma isteği geldi 87 e yuvarlayıp 89 yap
Olur
Hadi edin
Olur
Evet
Olurr sıkıntıya iyi gelir hem
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ beenn pempeee tubeee demek isterdim amaaa haklısınnn 🥺ühğüüü 🤧
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ ne kadar da az demek 😅
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ sen deli misin dedim 🤦🏻
Tahmin edin Bakalım
ben kendim vereyim 10/10
Et bakalım
edebilirsinizz
Olur bakalım
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ @Flankes1 tahminler yanlış %100 olcaktı 😣
Olurrr
Etttt
Hiç hatırlatma , kendimi matrix dünyasında gibi hissettim
Geçmedi henüz 🙄
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ 100 puanı bizden başkası almamalıydı 🤦🏻😂 ne olayı olmuş arkadaşın ifşası mı çıkmış , Fenerbahçe atkısı ile mi görmüşler. Kadıköy’de boğa heykeline binip önümüzdeki aracı takip et mi demiş
Yollarına Kürtler dizeyim Ahshsh
Yokkkk 100 dedin bi kere
Plaka söyle
@Besiktas7834 moruk plakaya gerek yok aklına gelen ilk şehir 😂
Hahaha vay aq
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ doğru tahminde bulundu sildim 🙃
Ne? Ne silmesi
*korumasi
Yazdığın görüşü sildim , koruma ironiydi @ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ anladı 😂
Ağam bu sıralar o kadar çok şey yaşadım ki şu kodumunub sitesinde
Her haltin altında bir şey arıyorum sorry yani
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ beyni error vermiş
Edin bakalım
Olur edin
Edelim
Hadi bakalım :)
Buyrun lütfen
Buyur tahmin et
Olur edebilirsiniz
Olur
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Angeblanc tam böyle ranked’e girince takımı ya carryleyen ya da herkesi tilt eden o tip var ya, ondan 😅🎮
Benim için bela seviyesi 100 üzerinden 78 diyeyim kanka 😂 Ne tam reportluk ne de sessize alıp unutmalık. Arada lazım böyle çılgın tipler, kışın dışarısı buz gibi ama böyle tipler lobiye ayrı bir sıcaklık katıyor 🔥❄️