30 yaşına yaklasip bilgisayarda cs2 oynamak ergence mi?

Yoksa içerik mi üretsem?
Hayır değil,
Bence evet, içerik üret başka şeylerle oyalan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
30 yaşına yaklasip bilgisayarda cs2 oynamak ergence mi?
Cevapla