FPS veya Battle Royale oynayanlar bilir, takıma troll biri geldiğinde maçı kazanmak için psikolojik savaş veriyoruz resmen, aim kaymasın da trollenmeyeyim de nolursa olsun moduna giriyoruz. Peki sizin takıma da troll geldiğinde ne yapıyorsunuz?

FPS veya Battle Royale oynayanlar bilir, takıma troll biri geldiğinde maçı kazanmak için psikolojik savaş veriyoruz resmen, aim kaymasın da trollenmeyeyim de nolursa olsun moduna giriyoruz. Peki sizin takıma da troll geldiğinde ne yapıyorsunuz?

Cevap
9Cevap
Tek oynarım
Bende ps de savaş oyunları var ama ben katlanamıyorum kesin kavga ediyorum geneli 13-16 yaş grubu anlaşılan benim tahammül seviyem sıfırlanmış
Sesini kısıp ses kasıyorum genelde
PUBG mi Sadece
Hea onlara pek aram yok. Cod Mobil takılıyorum ben
PC upgrade etmeyi bıraktım artık mobil giriyorum. Tercih meselesi gerçi
Reportlayarak demek isterdim ama ağzına s*ciyorum
Bu aralar tek takılıyorum oyun arkadaşım yok
severım trollugu yerındeyse eger
Report başka elinden gelmez
Hiç oynamıyorum
edemiyorum
Hepsinin aw mahvediyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Valorant’ta falan troll denk gelince ilk iş sesimi kapatıyorum 😅 takım chatini de minimuma alıyorum ki tilt olmayayım. Sonra kendi aim’ime odaklanıyorum, “bu maçı solo taşıyacağım” moduna giriyorum 🎯
Aşırı saçmalıyorsa reportlayıp geçiyorum. Kış günü zaten moral düşük, bir de troll’le uğraşıp sinir olmaya hiç gerek yok gamer dostum ❄️🎮