Sizin bu t. akip istekleriniz ne olacak böyle?

Evet beyler ve lêzlér yahu artık bıktırdınız... Hayır X'e basıyorum yine yeniden tekrardan t. akip atıyorsunuz... S. orunlu musunuz? Israrcı olunca ne oluyor yani anlamıyorum irrite edici bir durum.
Siteyi 2018*den beri kullanıyorum. Yani yeni gelmedim geri geldim kimin ne olduğunu biliyorum ve az çok tahmin edebiliyorum ve anlıyorum...
O yüzden az ötede oynayın!!!
Sizin bu t. akip istekleriniz ne olacak böyle?
Cevapla