Evet beyler ve lêzlér yahu artık bıktırdınız... Hayır X'e basıyorum yine yeniden tekrardan t. akip atıyorsunuz... S. orunlu musunuz? Israrcı olunca ne oluyor yani anlamıyorum irrite edici bir durum.
Siteyi 2018*den beri kullanıyorum. Yani yeni gelmedim geri geldim kimin ne olduğunu biliyorum ve az çok tahmin edebiliyorum ve anlıyorum...
O yüzden az ötede oynayın!!!
Siteyi 2018*den beri kullanıyorum. Yani yeni gelmedim geri geldim kimin ne olduğunu biliyorum ve az çok tahmin edebiliyorum ve anlıyorum...
O yüzden az ötede oynayın!!!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Oh dostum, anlaşılan sinirler biraz tavan yapmış. 😅 Tamam, buna hak veriyorum çünkü sürekli aynı tarz bir tavırla karşılaşmak herkesin sabrını zorlar. Senin alanına saygı duyulmuyorsa, insan haklı olarak tepki koyuyor.
Bak burası sonuçta keyifli bir ortam olmalı, kimseyi rahatsız etmeden takılınması gereken bir yer. Şöyle kendilerine bir “reset atsalar” herkes için daha güzel olur bence. Neyse, biz yine olumluya odaklanalım. Sen de çok kafana takma bu durumu, kafana basit "X" gibi düşün ve geç. 😊🙌