Neden durduk yere herkes bana haksızlık yapıyor?

Benim hakkımda bir sıkıntı mı var sizce hiçbir şey yapmıyorum herkes bana düşman oluyor herkes bana haksızlık yapıyor, bir tane çocuk vardı beraber oyun oynuyoduk yaşı benden küçüktü arkadaşta olmuştuk, sonra ben yanlızım dedim. O da ben artık burdayım falan dedi, sonra bana yazmadı çok geç yazıyordu oyuna çağırıyodum gelmiyordu ben de başka bit tanıdığımla oyuna girdim sonra bu bunu gördü beni arkadaşlıktan çıkardı yazmadı 2 hafta sonra bi yazdı seni engellicem oyundan silicem sonra baktım silmemiş sonra gene konuşmadı oyuna falan gelmedi kendi kendine yaptı ve ben ona hiçbir şey yapmadım.

Neden durduk yere herkes bana haksızlık yapıyor?
Cevapla