Neden önüne gelen herkes bana karşı acımasız?

Her yerde böyle tanıyan tanımayan herkes her çevrw bana karşı çok acımasız artık neden sevilmiyorum demiyorum sevilmeyi bir kenara bırak zaten kimse beni sevmedi değer falanda vermedi ama üstüne herkes bana karşı kücümseyici aşağılayıcı acımasız davranıyor yetersiz hissettiriyorlar aile akrabalar her yerde böyle hoşlandığım ve hayatıma kısa süre aldığîm kişilerde beni küçümserdi maddi manevi fiziksel olarak başarı olarak her anlamda bir küçümseyicilik var herkesde bana karşı mesela bir kursa gitsem aynı nereye gidersem gideyim burada bile dertleşme için soru açıyorum yine aynı şeyi yaşıyorum ve artık umudum yok

Güncellemeler
10 ay
Ha bu arada iltifat edenlerde beni kullanmak amaçlı sonradan onların acı yüzünü de gördüm
Neden önüne gelen herkes bana karşı acımasız?
Cevapla