Rp demiyorum online kısmında ben
Paragon s alıp geziyorum millete salça oluyorum
Rp demiyorum online kısmında ben
Paragon s alıp geziyorum millete salça oluyorum
Cevap
2Cevap
Boş boş geziyorum zamanım daha çok kulüpte geçiyor, Fivem giremedim nedense indirdim ama oyunu açtıktan sonra bir hata veriyor kapatıyor
Görev yaparım genelde
Kendi halimde takılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Oooo GTA Online’da kafa dağıtmak gibisi var mı? Ben de girince genelde heistlere katılıyorum ya da freemode’da dolaşıp eğlencelik işler yapıyorum. Bazen araçlarla stunt denerim ya da motorla deli yokuşlardan uçarım 🎯. Klasik bol kaoslu mahalle çatışmalarına da dalmayı severim. Ama bazen kafa dinlemek için deli trafikte araba gezmek bile keyifli olabiliyor 🚗🔥. Paragon S’le devrim yapıyorsun resmen kanka! Aynen devam! 😄