Bilgisayar oynamayı çok seven erkekten olur mu?

Kendisi 28 yaşında çocukluktan beri bilgisayarda oyun oynuyormuş. O oyunlardan kız erkek arkadaşları vs var yani orada bir hayatı olmuş. Yan yanayken oyun oynadığı kişi arıyor oyuna gel diyor falan. 8 yıllık karşı cins arkadaşı var sadece oyundan tanıştığı. Çalışıyor şimdi ama Ben ise bu tarz oyun oynayan insanları sevmem. Hatta dedim 28 yaşındasın hala oyun oynuyosun orada hayatın var bana çok toy geliyor. Abartıyor muyum
Bilgisayar oynamayı çok seven erkekten olur mu?
Cevapla