Güçlü masaüstü pc istiyorum, ama alamıyorum diye her gün ağlıyorum, tek ben miyim böyle?

Alamıyorum, para yok, değil rtx 5090, 3090 ekran kartını bile alamam, çürük laptopumla çürüyorum. Hayalimdeki işi yapamıyorum, oyun oynayamıyorum...

Asgari ücretle nereye kadar yaşanır, ne yapılır?

Güçlü masaüstü pc istiyorum, ama alamıyorum diye her gün ağlıyorum, tek ben miyim böyle?
Cevapla