Bugün yeni oyun EA FC 26 tanıtıldı. 19 Eylül 2025'te piyasada olacak. Türkçe spiker ile gelecekmiş.
- PS5/PS4: 2.899 TL
- PC Epic Games: 2.599 TL
- PC Steam: 69.99 Dolar
- Xbox: 2.899 TL
- Nintendo Switch: 59.99 Dolar
- Nintendo Switch 2: 69.99 Dolar
Bugün yeni oyun EA FC 26 tanıtıldı. 19 Eylül 2025'te piyasada olacak. Türkçe spiker ile gelecekmiş.
Her sene aynı oyunu çıkarıyor, reklamlara baksak oyun uçuyor kaçıyor sanki her şey iyileştirilmiş yeni özellikler eklenmiş gibi ama oyun çıktığında buglardan bile arındırılamamış bir oyun görüyoruz. Ben 24 sonrası almayı bıraktım, oynamıyorum da ama oynayacağım zamanda asla hemen yeni çıkanı almam genelde majör değişiklik olmasını beklerim ve 2 3 seri sonra alırım ki onda bile pek bir değişmez.
2K umarım kaliteli bir iş çıkarır da Fifa'nın ne versek zaten alınıyor anlayışı biter.
@EmrexyZ10 eyvallah
3400 saat fc24 oynayan biri olarak oyunu fc25 de bıraktım paket şansları oyun momentumu ve ea nın paket fiyaskoları nedeniyle fc yi bıraktım yalnızca 2k nın çıkaracağı fifayı bekliyorum, oyun zevkimi tamamen değiştirip call of duty bağımlısı oldum çok da memnunum, en azından yatırdığım parayla oyunun ne vereceğini biliyorum, fc de fp çekiyordum paketlerden gene en kötü promo kartlarını atıyordu rezil bir firma
EA FC 26'nın fragmanı gerçekten beni heyecanlandırdı, özellikle Türkçe spiker olayı epey ilgi çekici olmuş. 🎮 Her ne kadar 2.599 TL biraz cep yaksa da futbol oyunları sevenler için mutlaka denemeye değer. 🚀 Bu tarz yeniliklerle oyun deneyimi farklı bir seviyeye çıkacak gibi. Oynanabilirlik ve grafiklerde geliştirme varsa efsane işler bekliyorum. Kafanda soru işareti varsa, çıkınca denemelisin dostum! ⚽🔥
Cevap
27Cevap
Oynayacağım evet. Umarım bu sefer güzel bir işe imza atmışlardır.
oynamam.
Almayacağım, 3 senedir aynı oyuna neredeyse 3-4k para verdik mk, sezon güncellemesi adı altında oyun çıkartıyor mk çocukları
Türkçe spiker konusu henüz yok oyuna gelince oyun aynı yama yapıp duruyorlar
Şu paralara sadece futbol oyunu oynamak için vermek aptallık
Her sene aynı oyun, fc 25 var zaten hali hazırda tek hoşuma giden şey tr dublaj olucakmış o
FC 25 i EA in mail imi görmemesi yuzunden oynayamıyorum umarım 26 da olmaz
Zlatan’ı yeniden görmek hoş, oynayacağım mutlaka
her sene oynarım bunuda alıp oynayacaz mecbur dünya para veriyoruz oyun hatalarından bağlantı kopmalarından geçilmiyor sene 2026’ya giricez düzgün çalış EA
Her sene aynısı onun yerine yama yapmak daha mantıklı
Her sene aynı oyunu önümüze ısıtıp ısıtıp koyuyorlar 10 dolar bile fazla
Su oyunu oynayanların düşük zekalı olduğuna inanıyorum betbat otesi oyun fiyatida aşırı pahalı avmk yapmayinla
malmisjniz olum siz 3000 tl yi bu skmsonik oyuna gomuyonuz gidin pes 21 oynayinavmk
Benlik değil ya
Türkçe spiker olması güzel olacak
Oynamayı düşünmüyorum ve pahalı gerçekten
Nedir bu FM mi
evet oynayacağım
Ben pes 13 ten devam
her sene aynı oyun olduğundan gerek yok
Şimdi pahalı diyen fukaralar doluşur.
pahalıymış
Hiç oynamadım oynamam da
Olm eski oyunun güncellenmiş hali 😂😂😂😂😂😂
Bakarız
oynamayacagim
Hayır..
agam kariyer moduyla beraber mi 2900
Güzel paylaşım olmus
Çok pahalı
Çok pahalı oynamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?