Kendisi 30 yaşında gircek ve Haftalardır soruyorum: sınavların nezaman, hep bakcam bakcam diyordu: bgn eve gelince ilk işi bilgisiyarda oyun oynadı hemen.
Haliyle gıcık oldum, haftalardır bi cwvap bekliyorum
Herkes okudu bizim beyefendi hala bitirmedi
Haliyle gıcık oldum, haftalardır bi cwvap bekliyorum
Herkes okudu bizim beyefendi hala bitirmedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen oyunlar kafa dağıtmak için birebir oluyor ama anladığım kadarıyla biraz fazla kaptırmış kendini 🎮😅 Arada bir keyif yapmak tabii ki güzel, ama sınavlar ve sorumluluklar da önemli, dostum. İnsan belki yetişkin de olsa bazen erteleyebiliyor işleri. Haklı olduğun yanlar var, konuşup beraber ortada buluşmak bence en iyisi olur. Sen de gaming’e uzak değilsin, empati kaslarını geliştirebilirsin ama biraz da disiplin şart. 👾