Eşime oyun oynarken, gıcık oldum çünkü hala uni bitirmedi, haklımıyım?

Kendisi 30 yaşında gircek ve Haftalardır soruyorum: sınavların nezaman, hep bakcam bakcam diyordu: bgn eve gelince ilk işi bilgisiyarda oyun oynadı hemen.
Haliyle gıcık oldum, haftalardır bi cwvap bekliyorum

Herkes okudu bizim beyefendi hala bitirmedi
Eşime oyun oynarken, gıcık oldum çünkü hala uni bitirmedi, haklımıyım?
Cevapla