Ben oyunlarda yabancı serverlerine çok giriyorum ya da uygulamalarda vs Türküm diyince woaw falan yapıyorlar sizce neden?

Dilimi geliştirmek ve yabancı kültürlere adapte olmak için bu arada. Hemen hemen hepsi biraz Türkçe biliyorum dizilerden dolayı diyip dizi ismi sayıyorlar (ben bilmiyorum bu kadar diziyi) ya ben birde genelde cıvıl cıvıl, zekice konuşmalar yapıyorum adamlar etkileniyor doğal olarak ( ay burcum aslan gençler burcum yüzünden hep bu egolar kusura bakmayınızz) araya mehter falan açıyorum gsjahdjaj dün Mustafa Kemal Atatürk'ü tanıttım mesela kızlar çok eğlencelisin falan dedi yarım yamalak ispanyolcamla como estas amigos you know arda güler diye diye , Türk'ün gücüyle fethettim yani canlar

Ben oyunlarda yabancı serverlerine çok giriyorum ya da uygulamalarda vs Türküm diyince woaw falan yapıyorlar sizce neden?
Cevapla