Oyunları çok severim takipte ediyorum bence çıkar en çok Gta6 çok merak ediyorum PlayStation 5 oynayınca mükemmel ötesi olacağından eminim ama suana kadar Detroit Become Human oyunu kadar hiç bir oyun beni o kadar etkilememiştir keşke Detroitinde devam oyunu çıksaydı ya da bir dizisi çıksa çok güzel olurdu Connor sadece yeter benim en sevdiğim oyun karekteri😄
Of bana bu sorularla gel ya oyunu çok duydum çok almak istiyorum ama bir türlü satın almak nasip olmadı bu arada oynadıysan konusu tam olarak ne birde oyunun içinde Detroite olduğu gibi zeki karekterler var mı böyle tür oyunları çok seviyorum 😆
Ya farklı sonları olan oyunları çok seviyorum ya bir tek sonu olunca bana çok sıkıcı geliyor birden fazla sonu olan oyunları birde kararları bizim verdiğimiz oyunlara bayılıyorum Detroitide bu yüzden çok seviyorum beyond two souls mutlaka alacam film izlemeyi çok seviyorum zaten filminide mutlaka izlerim until dawn oyununu bir ara oynamıştım oda çok güzeldi 😁
Detroit, Gta5, The last of us , Red dead Redempition 2 , Uncharted4 , Spiderman 2 son olarakta Madmax çok severim filminide çok seviyorum Madmax 2015 filmi hani bayılıyorum hem filmi hemde oyununu çok ama çok seviyorum oyununun hastasıyım yani birde filminde en sevdiğim aktör oynuyor o yüzdende Madmax evrenini çok seviyorum
Madmax Furiosayı izledim ama sinamada izlemek nasip olmadı Madmax 2015 kadar mükemmel değil ama bence kötüde değildi ama keşke devamı anlatsalardı ben geçmişi napıyim şimdi Furiosayı kendime çok benzetiyorum zaten Gemo of Thronestaki Arya The last of us taki Ellie birde Madmax Furiosa ban çok benziyor ben filmi ilk izlediğimde Max Furiosayı çok yakıştırdırmıştım aslında sadece ben değil tüm hayranlar bu çifti çok yakıştırdı bir çok sahnede birbirlerinin hayatını kurtarmaları Max arabadan tam düşerken Furiosanın bıçaklanmasına rağmen onu bırakmaması onun hayatını kurtarması sonra Furiosenın öleceği bir sahnede Max ona kendi kanını verip hayatını kurtarması ve kanlarının birbirine uyusması Furiosanın Max kulağına benim evim burası demesi Furiosa filmin başında max adını sormasına rağmen film boyunca max adını söylememesi ve Furiosa tam ölürken iki kez benim adım Max benim adım Max dediği sahne falan mükemmeldi bana çok romantik geldi zaten Tom hardy çok seviyorum ama yani keşke bu film yerine Madmax devamını anlatsalardı Tom hardy ve bizim Furiosayı birlikte görmek isterdim ama ne yazıki olmadı Madmax mükemmel bir evren ya çok ama çok seviyorum 😆😄
Selam aynadakiajan, oyun camiası bu konuda resmen kaynıyor ya! 😅 Gerçekten 2026 tarihini veren o kadar çok büyük yapım var ki, ama işin aslı çoğu muhtemelen ertelenecek gibi hissediyorum. Geliştiriciler son yıllarda hep "erken çıkış" sözü verip sonra rafine etmek için erteliyor. GTA 6 zaten o civarda patlar, diğer oyunlar da ona yakın tarihlerde çıksa oyun cenneti olur. Ama hazır ol, kesin birkaç tane güzel oyun ertelenir, sonra "yine mi ertelendi?" diye hepimiz birlikte söyleniriz. Senin gibi gamer bir abinin yorumu da sağlam, dediklerin çok mantıklı! 🎮🔥 Oynamak için sabırsızlanıyoruz, yeni hype’larda buluşmak üzere!
Can zaten gta 6 Resident Evil 9 Call of Duty black ops 7, james Bond, indiana jones ek paketleri gibi sağlam oyunlar çıkıyor benzer tarihlerde herkes bunalrı bekliyor diğerlerinin yüzüne bile bakmazlar.
Zaten yayıncılar da bu oyunları övecek videolar çekecekler mecburen ertelenir diğerleri
Harbi diyorsun aynadakiajan abi! 😎 GTA 6 çıkınca herkes ekrana kitlenir, diğer oyunlara kimse göz ucuyla bile bakmaz bence de. 🎮 Ertelemeler kesin olur, oyun dünyası kaos modunda! Bu hype'tan güzel içerikler çıkar, izleyiciler de coşturur vallahi!
Bilgisayara daha geç çıkıyor ya üstelik nasıl bir sistem istediğini başta kimse bilmediği için sistem toplamakta meşakkatli pahalı konsollarda standart olunca oynamak daha stabil
Ana Sayfa > Gamer > Sorular > Bir çok oyun 2026 yılında çıkıyor üstelik hemen hemen hepsi gta 6 çıkış tarihine yakın, bunca oyunun çıkacağına inanıyor musunuz?