Tartıştığımız konuda kim haklı, Sevgilim mi haklı ben mi?

Oyundan bi arkadaşımız var bu arkadaş kız arkadaşımızın arkadaşı ve kendisi erkek ama çenesi çok düşük biri içinde kötü niyet yok aksine sevecen komik arkadaş canlısı biri tanıdığım kadarıyla ben öyle düşünüyorum oyunda sevgilim ben ve o üçümüz oynarken arkadaş sürekli espri yapıp durdu ama espriler de komikti gerçekten bende güldüm cevap verdim şakalaşma anında ama çocuk kesinlikle yavşayacak biri de değil yani ona rağmen sevgilim kıskandı bizi bana mikrofonunu kapat canım dedi niye dedim başta ona trip attım sonra bana kızdı senin düşünmen gerekiyor ben gidip de onu azarlayamam senin tepki vermen gerekiyor çünkü beni yanlış anlar kendini savunmaya kalkar dedi, bende ben niye kapatıyormuşum kapatacağıma sen sessiz kalma savun kendini dedim o da böyle dedi yani bi erkek benle sohbet ediyor diye ben niye sesimi kapatıyorum ki ben seninle konuşmak istiyorum ondan banane dedim, burada kim haklı KS?
Tartıştığımız konuda kim haklı, Sevgilim mi haklı ben mi?
Cevapla