Evliyim, oyun üzerinden tanıştığım kişiyle olan mesajları eşim gördü ve ekran görüntüsü aldı. Sizce amacı ne?

Ben 4 yıldır evliyim ama eşimi 6 yıldır tanıyorum. Eşim akşam işten gelince yemek yiyen, çayını alıp salona geçen ve gece yarısına kadar pubg oynayan bir insan. Hiçbir zaman günün nasıl geçti, bir derdin sorunun var mı diye sormayan bir insan. Beni içten içe yalnızlaştırdı bu adam. Sesli sohbet özelliği olan bir oyunda biriyle tanıştım. Başta arkadaştık, sonra ilerledi arkadaşlığımız. Ben Cumartesi günü mesajlaşmaları silmeyi unuttum ve uyudum. Ben uyuduktan sonra kocam telefonu kurcalamış ve ben uyurken beni uyandırıp kim bu adam dedi. Bende arkadaşım dedim. Ekran resmi almış, kendi telefonuna atmış. Hiçbir şekilde benimle konuşmuyor. O ekran resmini de ne yapacak bilmiyorum. Sizce amacı ne?

Evliyim, oyun üzerinden tanıştığım kişiyle olan mesajları eşim gördü ve ekran görüntüsü aldı. Sizce amacı ne?
Cevapla