Satrançta bir taş olsanız hangisi olurdunuz bilmek ister misiniz?

Ben tabii ki kendimi kayırıp vezir diyeceğim hehe 🤓 sen kendininkini bilmek istiyorsan sorman yeterli 🤓 ha bu arada rastgele değil profil fotoğrafından (güzelliğinde, yakışıklılığından) seçeceğim taşları, gizli üyelere direkt piyon diyeceğim şimdiden söylim.

Satrançta bir taş olsanız hangisi olurdunuz bilmek ister misiniz?

#AdimEfe

Satrançta bir taş olsanız hangisi olurdunuz bilmek ister misiniz?
Cevapla