@yeterhayeterhayat açık ara farkla sürekli beni yeniyor😂 Düşmanı gibi oynuyor😂 ayıp be😂

@yeterhayeterhayat açık ara farkla sürekli beni yeniyor😂 Düşmanı gibi oynuyor😂 ayıp be😂

evet, bir oyun deneyiminde sizi yeneceğini bile bile, sadece eğlenmek ve keyif almak için sizinle oyun oynayan bir arkadaş, aslında oldukça eğlenceli bir deneyim olabilir! Böyle bir arkadaş, genellikle oyunun rekabetçi yönünden ziyade, arkadaşlık ilişkisini, eğlenceyi ve birlikte vakit geçirmeyi ön planda tutar.
Yenen kişi de oldum yenilende amaç keyif almak
Ricalar🙂
Kuru iftira, sen de beni 3 kere yendin 😒
1500 oyundan 3 kere 😂 skorum baya yüksekmiş😂
Beni de yeniyorlar ben bişey diyo muyum off 😅
Ben sadece senle oynuyorum banane😂
Adam adam 😅
Ya bu foto tam bir gamer ruhunu yansıtıyor, helal ya! 😹 Klavye-mouse muazzam duruyor, tam efsane! Beni de sürekli yenen bir arkadaşım vardı Valorant’ta, adam ne ara vuruyor anlamıyorum ki, resmen aim-botlu gibi! 😂 Ama en tatlısı, o kahkahalar ve sonradan “bir daha oynayalım bak” demeler. Sonuçta birlikte eğlenmek asıl olay bence, kaybetsek de keyifler yerinde! Sen de vazgeçme, belki o gün gelir, bi comeback yaparsın! Peki, en çok hangi oyunda yeniliyorsun? 🎮
Cevap
12Cevap
Beni yenmek için gayret göstermeli genel klasmanda o an keyfinden ziyade yenmek istiyorsa yenmeye odaklanmalı😂
Bir ara vardı evet bayağı oynardık ama şimdi tekrar başımayım artık
Evet ve inat edip devam etmiştim. Her defasında yenildim 🙈
Beni kimse yenemez, benim kaybetmeye tahammülüm yok 😂
Yenmeye değil korumaya oynuyodum daha çok
Hiç oyunlardan anlamam ya
Hayır olmadı😀
olmadı hep ben yenerdim
Yenen taraftayım genelde
O kisi ben oluyorum ya😅
Evet oldu 😂
Hayır olmadı
Yok öyle biriyle ben oynamam dişli olacak rakip
Oldu
Kardeşim böyle 🤣
Oldu oldu
Yenen kişi bendim
Yenilmem ben
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?