Oyuna girdiniz fakat arkadaşınız mütemadiyen ölüyor ya da farkında olmadan sizin oyununuzu kötü etkileyecek şeyler yapıyor. Bu durumda diğer oyunda arkadaşınızla oyun oynamaya devam eder miydiniz? Ya da bir şekilde lobiden ayrılır mıydınız?sabır challenge. 🍬
Oyunlarda kötü oynayan arkadaşınızla oynamaya devam eder miydiniz?
Tabi ki devam ederdim. Sonuçta bende doğar doğmaz öğrenmedim oyunu. Alışması, oyunu kavraması zaman alabilir. Yapmam gereken böyle bir zamanında yanında olup öğrenmesine katkı sağlamaktır. Bırakıp 'sen öğreninceye kadar kaç yıl geçer' gibi kırıcı sözler sarf etmek değil.
Ben de bu zamanlardan geçtim ve beni yarı yolda bıraktı bir arkadaşım. Buna rağmen oyundan vazgeçmedim hatta onunla ilgili bir alan da buldum karakterime uygun. Yani eğer arkadaşlarını oynayamadığı için yarı yolda bırakacak cinsten arkadaşlardansanız hiç arkadaşı olmayın daha iyi. Bizzat yaşadığım in ben hissettirdiğini de biliyorum ☾
Ben yeni başladığım sıralar kötü oynuyordum ve bir kız arkadaşım bunu bana yapmıştı davet gönderdiğimde beni almamalar ama başkalarıyla oynamalar falan.. Çok kırıcı ve hoşgörüsüz davranışlar bunlar.
Hep oynuyorum arkadaşım değil takım arkadaşım oyunda hep birbirimizi görüyoruz ben bunny yapan biriyim hızlıyım ordan oraya geçerim pozisyonum sürekli olarak değişir T olunca T kuleyi kimse almaya çalışmaz CT olunca CT kule den vuranı farketmezler bir tek ben yapıcam başka biri el atsa anında mefta ölüp duruyor bende ölüyorum bir kaç defa ama kurtarmaya alışık olduğum için artık hiç ölmüyorum en fazla 2 kere bir de yazıyorum ben olmasam hep ölüp gidersiniz bunu destekleyen de yok banada saygı duymak düşüyor 😄🤷♂️
oyun ciddiye alınıyorsa yani sululuk yapılmıyorsa bile bile kötü oynanmıyorsa sabır ederim sinirlenmem ama bir süre sonra güzel bir dille bunu dile getiririm kırmadan darılmadan
fakat oyun sabote ediliyorsa işte o zaman zıvanadan çıkarım
Bıçak fırlatır gibi suratına söylerim, yargılarım. Kabul ediyorsa yapıcı olup eksiklerini gideririm. Önce kabul etmesi lazım. Düzelene kadar çıkmam dc'den falan. ''Kötüsün ki.'' ''Iyyy çok kötüsün ya.'' ''Bak ben hayatımda 5 tane kötü oyuncu biliyorum, bunların 4'ü sensin.''
Ben hemen hayalet moduna alıp sıvışırım hahah. Aslında zevk almaya bakıyorum oyun oynarken. Arkadaşım ölmüş ben ölmüşüm sorun etmiyorum pek. 4lü ise biraz canımı sıkabilir o kadar çünkü çok ses olur dikkatim dağılır.
Oyunda iyiysen öğretmeye çalışırım zaten oyun arkadaşlarla hem sohbet hem oynayarak eğlenceli oluyor Pubg oynarken de oynayamayan arkadaş olunca eğlencesine dalgasına vuruyorum yani olabilir
oyun oynuyoruz ustelik sevdigim kisiyle oynuyorum :) maksadimizda oyun ise :) kaybedip kazanmakdan ziyade beraber oldugum insan onemlidir benim icin :)
Karışık canım benim Call of Duty Modern Warfare. Senin pek oyunla alakan yok herhalde.. sanal ortamda bir yunan'ın veya bir Amerikalı gelip de seni öldürmesi herhalde pek zoruna gitmiyor. Hele bir de arkadaşın yüzünden öldüysen
Kusura bakma kardesim ben o kadar aptallasamiyorum OYUNlarda. Öldüğun zaman yine girersin o oyuna kafana sıkarlarsa gercek hayatta falan ölmuyorsun yani bunun için arkadaş kırmaya degmez zevkli vakit gecirelim kafi benim icin