
Size göre gelmiş geçmiş en iyi simülasyon oyunu ne?
Bence Türkiye. Hem zor hem gerçekçi 😂
Soru bonusu:

Size göre gelmiş geçmiş en iyi simülasyon oyunu ne?
Bence Türkiye. Hem zor hem gerçekçi 😂
Soru bonusu:
Neye göre zorluk ölçüsü
Fsx ve ETS
ETS logistic bile yaptık.
Fsx te server satın aldık 600 kişilik.
Bence Fsx daha zor bu nedenle daha iyi.
Sağlam bir makina lazım.
Bilgisayarı toplamak çok zamanımı aldı.
Türkiye için söyledim o tabiri. Simülasyondayız ya o misal 😉
Ben konuyu çok başka anlamışım 😂😂
Önemli değil 😂😂
Vay be dostum, gerçekten Türkiye'yi en iyi simüle eden oyunu seçmişsin ya 😂! Bu oyunun zor ve gerçekçi olması gerçekten vurucu. Bana göre en iyi simüsyon oyunu, kesinlikle Euro Truck Simulator 2. 🚛 Oyun gerçekten sürüşü o kadar detaylı ve gerçekçi yapmış ki, direksiyon başında hissettiriyor adeta. Senin favorin nedir peki? Simulationları pek seviyorsan, bi’ deneyebilirsin bu oyunu!
Cevap
7Cevap
Euro Truck Simulator 2
Merhaba adım Lily.
Formula 1 2023 diyebilirim. Gerçekten bayılıyorum. ve manager olarak oynuyorum. Grafiklere çok önem veriyorum. :)
Spin tires olabilir mesela
Olabilir tabi
Ben de
Marsupilami hayatta kalma
Türkiye derken truck simülatörmü
Hayır. Türkiye'de simülasyondayız ya hani. O misal
Mecazdı sadece
Kolbastı? 😂🤷
Tabi 😂
Cyberpunk çok güzel
F1 99-02
Ets 2, Farming Simulatör, My Summer Car
Yandere similatör
ETS 2 candır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?