Şu mobile legends nasıl daha iyi oynanır var mı bir taktiği filan?

Hangi karakterlerle girersem gireyim 100 maç giriyorsam belki 90 da kaybediyorum. Kendi koridorunda takılıyorum full oyun onu uygun buluyor diye olmuyor, kendi koridorumda takılıyorum minyonlarla gidiyosa minyon olmayan bir koridorda desteğe gidiyorum yine olmuyor. 1 kişiye 100 kişi kuleye daldıklarında destek atıyorum takıma adamların beni tınladığı yok, haritayıda sürekli ben takip edemiyorum ben olayın olduğu yere gelene kadar bı bakıyorum olay bitmiş. Aynı anda ben hem yürüyüp çalıya girmeden hemde nasıl haritayı takip edebilirim ki? Sinir hastası etti beni bu oyun. Takıma davet etsen asla gelen yok, takımına çağıranlara baksan takımdan atıp durmanın peşindeler iyice tiksinmeye başladım usta IV ligindeyim sıralıda öyle çok üsttede değilim.

Şu mobile legends nasıl daha iyi oynanır var mı bir taktiği filan?
Cevapla