Sanal iddiadan büyük batırdı. Ailesi yardım etmedi. Evin giderlerini ben karşılıyorum. Şimdide borçlardan sonra mobil oyun bağımlılığı başladı. Aynı anda evdeyken bile benimle konuşmak, film izlemek yerine sigara içip oyun oynuyor.

Sanal iddiadan büyük batırdı. Ailesi yardım etmedi. Evin giderlerini ben karşılıyorum. Şimdide borçlardan sonra mobil oyun bağımlılığı başladı. Aynı anda evdeyken bile benimle konuşmak, film izlemek yerine sigara içip oyun oynuyor.

Zaten batmış şimdi de biraz olsun rahatlamak için oynuyor olabilir, düşünmemek için. Ama tabii ki bu bir çözüm değildir. Eşinize destek olun onunla güzelce bir oturup konuşmayı deneyin bir şeyleri düzeltmeye çalışın. Hayattan kaçarak hayatınızı kurtaramazsınız unutmayın.
En güzel ve akıllı bir yorumdu valla. Yaa kusura bakma da diğerleri cok da kafasi çalışmıyor.
Kimse eş falan anlamiyor.
Oyundan para batirdiysa buyuk ihtimalle de tekrar geri kazanmaya çalışıyordur.
Bunun adina Kumar denir. Bu sefer zararimi kapatacam mantığı var. Yazikk. Uzak durmasi gerek.
Adi üstünde tamam (oyun) oynanır ben oynamıyorum diyen yalan söyler.. fakat para ile oyun oynanmaz.. yani kumar ki asla bulaşılmamalı en tehlikeli oyun kumardır. Bunu da sık sık oynamayacaksin. Zevkine çok uygun olduğun zaman 1 saat oda en yüksek zaman oynayıp kapatacaksin. ben 13 senedir legend online oynuyorum çar yaptim mesela toplasan 50 60 bin ancak vermişim dir oda 13 yıl için.. vip cin anlaşması vs.. bekarim şükür ama oyunu 13 yıla vurursak toplam oynamam 2 3 ayni geçmez. Her şey de sınır mutlaka olmali bazan aylarca açmadığım olmuştur.. kısacası oyun adi üstünde her zaman oynanmaz.. sizin eşiniz düzelmez.. kizmayin ama bir an önce hayatınıza bakin.. geçmiş olsun
Eig için teşekkürler 🌹🙏
Erkeklerde kadınlarda boşa gitsin diyor. Ne kadar utanmaz riyakarsınız. Evliliği iyice evciliğe çevirdiniz. Zor gününde yanında olmayacaksan niye evleniyorsunuz, dost hayatı yaşayın. Adam bi sıkıntı yaşamış, stresini yönetemiyor. Bi şekilde yardımcı ol. Dinleyeceği birisiyle konuş, anlayacağı dilden anlat. Boşanmak ilk değil son seçenek olmalı.
Ayrıl bu adamdan koca olmaz pardon adam dedim , senide çocuklarıda ömür boyunca borç ödemeye mahkum eder hatta etmiş hemen boşan benim arkadaşım boşandı şükür kurtuldu yarabbim 5 milyon borç ne yaaaaa
Çocuğum yok. Senin boşanan arkadaşın aile evine geri mi döndü?
Evet döndü ailesi destek oldu şükür ama sende boşan bak bu işin sonu iyi değil evine eşyana kıçındaki dona bile haciz gelir demedi deme arkadaşımın yüzüğünü bile aldılar evler arabalar tarlalar gitti kocası yüzünden
Artık eve haciz gelmiyor maaşa haciz geliyor diyorlar.
Kısaca olan oldu çok laf değil çok iş önemli ve aksiyon al daha iyilerine layıksın ömrünü çürütme elalem ne der diye düşünme
Cevap
60Cevap
boşanabilirsiniz direk
Aynı durum bende de oldu sonuç boşandık bir yıl sonra … yüklü borca girmişti üç beş sanaldan kumar oynamış açığı kapatmak için daha da battı. İşten geliyor eline telefon alıyor dizi açıyor ya da oyun açıyor parayla can satın alıyor level atlamakmiçin para koyuyor. Sürekli uyardım ilgine benle artık gizli gizli dışarda oynadı hep kavga oldu evin durumu kötü oyuna da para veriyor diye. Çocuktan farkı yok böyle yapma sebebini sordum kafamı meşgul ediyorum oyunla demişti. Ama evdekini de boşlamak gerekmiyor bu bir geçerli bahane değil. Sorumsuz bir adam oldu yani iletişim sıfır siz de de böyledir. Kendine iyilik et son bri konuşma hap ebeveyn denetimi uygulamaıs yap telefona oynamasın. Düzelmez ama yine de dene bağımlılık bu çünkü. Ya kabul et tedavi et onu ya da boşan sen sefil olursun tecrübeyle sabit
Durum bende de aynı şekilde sanki bizim evi yazmışsınız.
Borçlardan dolayısıyla yaşadığı stres kaygılarını atlatmak için eğlenerek oyun oynamayı deniyor oyüzden eşinize destek olun o da ister miydi borçlardan batakta kalmak sırf ilgilenmiyor diye ayrılmayı düşünüyorsan gerçekten onu sevmemiştin…
Belki oyun oynamak yerine seninle ilgilense sağlıklı olmayacaktı sağlıklı iletişim olmayacaktı çünkü her şeyden önce sağlıklı psikoloji lazım değil mi? Kendini toparlanmak için kendi geri kazanmak için bir şeyler uğraşıyor mesela iyi hissetmediğimiz zaman direk ağzımıza yemek koyarız çünkü iyi hissetmiyoruz o da öyle yani insanız hepimiz…
bir oyun bağımlısı olarak eşini kınıyorum
benim sevgilim bile olsa o isterse oyunu silerdim (3 yaşından beri tablet bilgisayar playstation xbox ne varsa oynuyorum binlerce dolar yatırmışımdır oyunlara ama sen düşün kadınlara ne kadar değer veriyorum
bence konuş, olmazsa artık bir yol çizersen kendine
çocuk yok ama değil mi
Lafiwine. 21 yasinda oldugun için senin beyin henuz gelişmemiş. Daha daha neyden bahsediyorsun. Soruyu okuuu. Soruyu OKUUU.
Bu adam niye böyle bise yapiyor anladin mi?
Isiniz gücünüz beni sevsin ilgi gostersin bebek gibi ayaginda sallasin vs vs. Azicik büyü sonra yorum yaz. Herseyin çocukça. 21 yasinda degil. 11 yasindasin sen.
Belli ki depresyona girmiş, sabırlı olmanı tavsiye ederim. İnsanlar evlenirken söz veriyor iyi günde kötü günde diye, ayrıl boşan diyenler neyin kafasını yaşıyor
Bence sabırlı ol onunla konuşmaya çalış ailesinden destek almaya çalışın mücadele edin birlikte inşallah asarsiniz tüm sorunları rabbim yuvanızı korusun inşallah
Adam ağır depresyon yaşıyor bide terkederxen bir daha toparlayamaz ama senin açından bakarsak ayrılmak senin içim daha faydalı gibi gelebilir ama evlilik bu birbirinizin sorunlarını desteklerinizle aşmanız lazım kocanı profesyonel bir psikolojik desteğe ihtiyacı var bu yazımı dikkate al en doğru cevabı ben veriyorum
SENİN DURUM ŞU;
Aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık. Bir erkek olarak söylüyorum. O heriften bir cacık olmaz. Ayrıl hayatına bak.
Çocuk yoksa kesinlikle yapma, daha da çıkılmaz bir hale girersin. Kendine çekin duzun vermesini işin ciddiyetini anlat olmuyorsa boşan ergen adamlarla hayat yürümez.
İnternet insanların başka şeyleri ihmal etmesine sebep oluyor baştan dikkatli kullanmak lazim biraz daha uğraşayım biraz daha uğraşayim derken bağımlılık yapıyor
evine eşine sahip çıkmayan kendisine bile saygısı olmayan sorumluluk sahibi bilincinde olmayan birisiyle fazla sürmez
Nesin sen adamın bakıcısı mı? Ayrılman lazım bide hakkı var mı diyorsun o adamın hiç bir halts hakkı yok
Oyun oynamak güzeldir evet ama bağımlılık, maalesef bu en kötü şey
Üstelik evliyken daha da kötü
Bende oyun oynuyorum ama eşimi ihmal etmiyorum oyun zamanı oyun gezi zamanı gezi kusura bakma ama senin eşin çocuk kafalı
Sana diyorum iyi dinle çabuk adam akıllı onun dinleyecegi birine söyle acil yoksa seneye kalmaz bosanirsiniz
Dikkatini çekebileceğin bir yol her zaman vardır aklını kullan evliliğini kurtar :)
Adamın dünya umrumda değil kısacası g*TE giren şemsiye açılmaz misali takılıyor artık salmış direk kaç kurtar kendini bacım
Sadece iddiadan bu kadar borç batağına düşülmez başka şeyler de vardır onda 😂
Sen 5. sin eşi öyle olan. Başka şeyler de vardır.. ve doğru yerdesin
Çok yakında bütün her şey bitecek biran önce kurtulsun
bagımlılık nedir bir bak derim. haa sigara ha alkol ha uyuşturucu
ha da oyun / kumar
Böyle giderse biter senin evlilik o ne öyle çocuk gibi
Ne kadar süredir böyle? Genelde post travmatik stres bozukluğu belirtisi olabiliyor.
Kumar bagimligi baginliklarin en zoru dusmanimin basina bile gelmesin.
Hem parayı batırıyor hem de düzeltmek için bir çaba harcamıyorsa daha ne yapmayı planlıyorsun?
Açıkçası evli olmak sosyal açıdan daha rahat. Çünkü boşalınca Çoğu kişi sanki onların eşlerine hallenecek gibi davranıyor boşanan kadınlara. İş yerinde de durum bir öğrenilince açık kapı muamelesi görüyorlar.
Uyar kendini düzeltsin. Sırf çevrendeki kadınlar bu şekilde görecek diye beceriksiz biriyle evli olmaya devam mı edeceksin?
Zaten ben de böyle düşünüyorum ama korkuyorum. Ailemle görüşmüyorum zaten. En son kadın sığınmaya gideceğim galiba.
Valla Allah yardımcın olsun boşan gitsin kendine bunu yapma
Boşa gitsin. Kendisine faydasi olmayanin sana ne faydasi olacak
Evlenince erkekler böyle oluyor zaten ne bekliyordun ki evlilikten
Millette hemen boşan gitsin her zorlukta yuva yıkmak anlamsız. Yinede önce oturup konuşmaniz lazım eşinizle bu zorluğu beraber aşmanız için neler yapmanız gerektiği konusunda.
Beyinsiz misin böyle bir insanla nasıl evli kalıyorsun. Dünyanın en aşağılık insanı kumar bağımlılarıdır. Ayrıl bari kendi başının çaresine bak.
Borçlardan dolayı stres atmak için oyun oynuyor olabilir ama her şeyin fazlası zarar
Benimki de oyun bağımlısı ilerde aynı sorunu yaşamaktan korkuyorum
Namaz kılsın Kur'an ı Kerim öğrensin mealini okusun
Abla esin milletle oynuyor olmasın. Ses açıyor mu oyunda
Vallahi diyeceğim yanlış anlama da böylelerim hanımlarına alıyorlar ellerinden
Ben anlamıyorum bu ne rahatlık birşeyler yapacağına çaba sarfedeceğine oyun oynuyor bu adam gamsız çekilme bence
Buyumemis adam sendromu aldığın yere iade et
İnandırıcılık seviyesi yüksek ama bana geçmedi
Günümüzün kumarı cebimizde artık😮💨
Oyun bağımlısı olduysa Allah yardımcın olsun
Benim bir muhasebecim var, onunda eşi iddaa bulaştı en son boşandılar
Geçmiş olsun dönüşü olmayan bir yola girdi
Sizin ailenizden yardım isteyin olmazsa
Boşa gitsin ondan sana hayır gelmez
Psikolojik olarak çökmüş olabilir sanırım...
Çok dua edin. Eleştirmek, düşmediği kuyular hakkında atıp tutmak insanoğluna kolay gelir. Sonra büyük konuştuğu yerden onu da vururlar...
İnşallah bu kardeşim bu durumdan bir vesile ile kurtulur
Başlıktaki görsel free guy filminden alınmış
Evli biri olarak ben utandım
Allah yardımcın olsun
boşan bitirir seni
Bizim borcumuz yok kocam oyun bağımlısı
Evlenmeyin şu tarz adamlarla
En mantıklı kararın ayrılmak olur.
Neden ayrılmıyorsun peki
Aynı durumdayiz eşinle
Böyle bir şey mi var ya
Siz artik kardeş olmuşsunuz.
Çocuğunz yoksa boşan bir halt olmaz ondan
Anasının evine yolla
Oyun iyidir ama kadın ihmal edilmemeli
Stres atıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?