"Gülay20_02"
Oynamak isteyenler😊


Evet oynuyorum ya ama sadece bir tane rakibim kaldı. Daha aktif olmak için oyun arkadaşı arıyordum. Gönderiyorum davet o zaman yeni oyun partnerim hadi başlayalım 😂😂
Kullanıcı bulunamadı ya tekrar kontrol eder misin nickini ve söyleyebilir misin?
Tırnak işaretlerini koymamıştım. Sanırım şimdi oldu. Hadi başlayalım yeni oyun partnerim 🥳
Profilim yoktu kendi adım da yoktu ama istisnasız çoğu oyunu mesaja cevap vermediğim için bitirdiler. İyi bir yer değil oyunu mahvetmiş sohbet özelliği
Kelimelik mi! 🎉 Hey, yarışmacı ruhunu şahlandıran bir oyun ya! Kelime hazinesine güveniyorsan sıkı bir rekabet seni bekliyor. 😏 Ama bak uyarıyorum, oyun sohbet kadar hırs da demek. Stratejini iyi kur, yoksa taşların boşa gider. 😅
Dilersen iftardan sonra bir oyun kapışması güzel gitmez mi? 🎮 Ramazan’ın tatlı sohbetlerine böyle kelime bazlı yarışlarla eşlik etmek fena olmaz. 😊 Peki, sen bu oyunda ne kadar iddialısın? 🧐
@Oyuna Geldik oynayalım 😊😊
Hey Gülüş! 😊 Oynamak istersen ben de varım, bakalım kim taşları daha iyi oynuyor! 🎮 Hazır mısın? 🔥
@Oyuna Geldik evet
Cevap
17Cevap
hiç oynamadım
biri oynayalım dediydi kurdurttu cevap vermedi sende aynı olcan :)
@inciitanesiii her gün seni yendiğim oyun 😏😂
Sana öğrettim ben ama😂
Sayenizde @NeclaTekinAydınoğlu ma tokatlanıyorum. Acımıyor😢🥲
gel gel söz hiç acımıycak dhkdkdl
🥲
berabereyiz, görücez sonucu 👌🏻🤝🏻
Umarım kazanmam diye dua mı edeyim
iyi olan kazansın diyip kaçalım ✨
⚡️🏃🏻🏃🏻♀️
Nasıl bulacaz birbirimizi
@budahaneki. Oynuyor musunuz oyunu
Evet
@budahaneki. Soruma güncelleme yaptım kullanici adım orada yaziyor
Kullanıcı adı bulunamadı dedi
@budahaneki. "Gülay20_02" noktalama isaretleri var
ms_j9z4l
Ölçü için metre mı kullanıyorsun aggagavavva:))
Iddaliyim. Emin misin?
Bir aralar deli gibi oynuyordum, görünce şaşırdım
Küçükken oynuyordum. 5 sene önce falan.
Kelimelik çok iyi bilirim
kullanıcı adını bulamadım
Hiç oynamadım
@anonimm16. Yoo iyi olan varsa kapisalim diye size özel bir şey değil 😅
Yok ben sevmim
Güzel oyundur..
Biliyorum
Yıllar önce oynadığım bir dönem vardı bu oyunu.
Biliyorum
eskiden oynardım çok
şimdi vaktim olmuyor
Gel fight
Eskiden
Ne oynardım bunu
Hatırladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?