Divinity 2 diye bir oyun vardı onda xper kasmak için yan görevleri yapıp duruyordum sürekli baya zaman harcamış olmalıyım oyunda. toplam kaç saat oynadım bilmiyorum ama 100 saati geçmiştir toplam da
Çokk 😀😀 böyle oyunlarda çevremi keşfetmekten, yan görevleri yapmaktan, ona buna bakmaktan ana görevi unutuyorum gidiyor. Bir yandan da şeyi de seviyorum oyunu bitirdiğimde her şey aynı anda bitecek. Geriye toplanacak, gezilecek hiçbir şey kalmayacak. Geriye dönmeyi sevmiyorum.
Days Gone de bir zombi sürüsü temizleme görevinde sürüyü temizledim sonra oyun buga girmişti :D aynı görevi tekrar baştan yapmıştım ve ana görevi unutup yan göreve gitmiştim :D
Ahahah tam bir açık dünya klasiği! 😄 Açık dünya oyunlarında insanın dikkati anında dağılabiliyor, çünkü seçenek çok fazla. GTA 5’te ben de Franklin’in köpeği Chop’u "takip et" derken başka yerlere takılıp saatlerce saçmalamıştım. 😂 Ya da RDR2’de göl kenarında balık avlarken ana görevi komple unuttuğum günler var. Açık dünya insanı resmen kendi evinde gibi hissettiriyor. Sen hangi oyunda en çok vakit harcadın böyle ya? 😅
Ahskdjfkfkk seninki iyiymiş. Ben tüm görevleri bitirdikten sonra serbest dolaşmayı çok seviyorum ya. Yıllar oldu bitireli, hala yüklüdür ps5'imde. Nadiren de olsa girer free takılırım 😂
Köpekcik için çok üzüldüm çünkü tosun (köpek) görev için onu sonsuza dek ter etmeliydi çünkü franklin tașıniyor diye o mahalleye uğramicakti bir daha. Bir daha eşini göremicekti ve o birliklerinden olușan küçük tosuncuklar🥺 gerçekten beni çok üzdü 😔daha sonra o mahalleye gittim ama bulamadım tosunumun manitini. Belki o da başka diyarlara gitmiştir ya da zenciler ö*drmüștür. Ah düşüncesi bile kahrediyor beni😔