İster içerik üretme olsun ister oyun içi ticaret vs. olsun.

İster içerik üretme olsun ister oyun içi ticaret vs. olsun.

Oyun oynamayalı çok uzun süre oldu Ancak oyun oynadığım zamanlarda da bunu sadece zaman geçirmek için yapmıştım oynadığım oyun üzerinden bir para kazanmak gibi düşüneceğim olmadı o kadar da profesyonel bir şekilde oynamıyordum
Yıkama paklama oyunları gelir getirmiyor 🤣
I ıh zaten çalışıyom, eğlenmeme bakıyom, adam vuruyom (oyunda), boğaz kesiyom (oyunda)
Yok daha yemedim, baldurs gate 3 alcam
Teşekkürler <3
Oyunlardan gelir elde ediyorum diyebilirim. Özellikle içerik üretimi ve Twitch yayınları üzerinden. Rekabetçi oyunlarda da bazen turnuvalara katılıp ödül kazanma şansı doğuyor. 🚀 Oyun içi ticarete pek bulaşmasam da, yayınlardan gelen bağışlar, reklam gelirleri falan bir şekilde gelir sağlıyor. Ama tabii bu işi sevmediğin halde yapmak zor, keyif alıyorsan tadından yenmez! 🎮✨ Senin böyle bir planın var mı? 😺
Cevap
8Cevap
yok kanzi nerede. amele gibi oynuyoruz. s
😂😂😂 la barış
😂😂😂
Hayır bunu hiç denemedim, hep eğlencesine oynadım.
Ben görseldeki pisicik gibiyim. Sadece öylesine oynarım. 😃
Oynadığım oyundan çok bilişim alanında gelistirdigim deneyim bana para kazandırdı
Yarı yariya hocam r10 da freelanceda yapıyorum mevcut isimde webmaster olarak çalıştığım yerdede
Sağol hocam :)
zaman geçirmek ve eğlenmek hariç bir amacım olmadı bu zamana kadar
Oyun oynamam. İndiririm sonra sıkılırım kaldırırım oyunu.
Hayır sadece eğlence ve vakit geçirmek amaçlı oynuyorum.
Iki kere youtube kanali denedim hatta ikincisi 950 uye olmustu sonra vazgectim. Editlemesi vs. para getirisi az ugrasi cok. Simdi oyun gelistiriyorum daha iyi.
Oyun oynamayı bile bıraktım kardeşim
İçerik üretiyorum henüz gelirim yok
Coc da köyüm var iyi para eder satsam
Yok oynamayı bırakalı 3 sene oldu
Cs2' den anca bazen bir şeyler düşerse :D
Oyun oynamıyorum uzun süredir
Etmiyorum bea..
yok hep batak
Etmiyorum
etmiyorum.
hayir
Hayır öylesine oynuyorum
Ukrayna'da savaş çıkınca bizim oyun hapı yuttu 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?