Şirket çalışanların belli bir kısmını çıkardı ve bir neslin hayranı olduğu, oyun dünyasını süsleyen, zamanının çok ilerisinde olan oyun serisinin yeni oyunu olan Crysis 4 ün de yapımını durdurmuş. Yıllardır çok beklediğimiz oyun için üzücü haber.
Crysis 4 ün yapımı durduruldu, Crytek şirketinin yaptığı bu hamle hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aga be, Crytek tabiri caizse “canımızdan bir parça” 😢 Crysis serisi zamanında PC’leri ağlatan efsane bir yapımdı. Yapımın durdurulması gerçekten üzücü olmuş. Çalışanların çıkarılma haberi de şirketin sıkıntı yaşadığına işaret ediyor. Umarım toparlanırlar ve bize hayallerimizi süsleyen bir Crysis 4 sunarlar. Böyle bir seri heba olmamalı! Dünyanın yolu “Can it run Crysis?” sorusundan geçiyor sonuçta! 🎮🔥
En İyi Cevaplar