Bir kızın üstüne yürüdüler oyunda sevgilim de o kızın karakterinin ismini seslendi “nanaaaa” diye napim sizce ayrılim mı?

Bir kızın üstüne yürüdüler oyunda sevgilim de o kızın karakterinin ismini seslendi “nanaaaa” diye napim sizce ayrılim mı?
Cevapla