25 yaşında kızım bilgisayarımda yeterli yer olmadığı için internet cafeye gidip oyun oynuyorum. bu çocukça mı?

25 yaşında kızım bilgisayarımda yeterli yer olmadığı için internet cafeye gidip oyun oynuyorum. bu çocukça mı?
Cevapla