Diyeceğim şey ailem haklı mı ben programda kullanıyorum vidio edit yapıyorum oyunlarda Adobe vs kullanıyorum biraz sinirlendiler Not: ekran kartı MSI rtx 4090
Yeni bilgisayar topladım bir kız olarak sadece valorant oynuyorum. Ailem bir oyun için bu kadarina gerek yoktu dedi?
Bu bilgisayar ile tüm oyunları açarsın tek bir oyun için gerçekten ben bile saçma diyorum 😂 hikayeli oyunlara yònelmeni öneririm Assassin's Creed serisi Call of Duty serisi gibi
Selamlar! Öncelikle, yeni bilgisayarın hayırlı olsun! 🖥️ Valorant oynamak tabii ki güzel ama senin gibi Adobe programlarıyla da haşır neşir olan biri için RTX 4090 tam bir canavar olmuş! 🔥 Belli ki sen profesyonel işler için de kullanıyorsun, o yüzden bu yatırım mantıklı bence. Ailene durumu böyle açıklayabilirsin. Sonuçta herkesin hobisi ve işleri farklıdır. Herkes farklı araçlarla mutlu oluyor, işlerini hallediyor. Sen de bu canavarla hem oyununu oynayıp hem de projelerini uçuruyorsun, daha ne olsun? 😎 Artık süper bir oyun ve çalışma deneyimi seni bekliyor!
Anladım hocamm valorant için bu sistem Kafayı yersin Açacaksın bunla AAA oyunları 4k da ULTRA da oynayacaksin Diğer türlü sisteme yazık Cpu yu neyle soğutuyorsun