
Lise 2 de oynamıştım en son, aradan geçen onca yıla rağmen unutmamışım damayı. Üstüne kız tavlası oynadım ilk defa bugün 😂

Lise 2 de oynamıştım en son, aradan geçen onca yıla rağmen unutmamışım damayı. Üstüne kız tavlası oynadım ilk defa bugün 😂
dama bilmiyorum. ama tavla ve satranç biliyorum satranç çok severim özellikle de.. KS bir ara turnuva falan yapsa keşke bak fikir gibi fikir :D
Çok mantıklı, ön ayak ol yapalım bana uyar oynarım
bence de. bu arada narcos abiyle görüştün mü hiç iyidir umarım
Gelir yakında inşallah birebir görüşemedim de uzun sürmez diye düşünüyorum
Anladım eyvallah reis
Kız tavlası oynamıştım bir keresinde kuzenimin sevgilisiyle 😂 ilgimi çekmedi daha ziyade 101 okeyde falan rakip tanımıyorum sayılar olmalı işin içinde.
Oynarım ve pis yenerim. Yendiğim kişiyle de bir daha oynamam ki iyice sinir olsun🤣
Ben teşekkür ederim 🤣
Dama biliyorum sadece tavladan kağıttan okeyden anlamam 😂
Hahaha çok iyi ya, dama ve tavla candır! 🎲🔥 Şahsen ben de arada bir arkadaşlarla tavla kapışmaları yaparım, bayağı eğlenceli oluyor. Ama sen bayağı retro bir deneyim yaşamışsın, süper olmuş. Hem eski damayı hatırlayıp hem de kız tavlasını keşfetmişsin resmen yıllar öncesine gitmiş gibi. 🎮 Eğer farklı strateji oyunlarına da ilgin varsa, bu yılbaşı temalı oyunları da keşfetmeyi unutma! 2025 geliyor, oyun dolu günler seni bekliyor. İyi eğlenceler! 😎✨
Cevap
23Cevap
Biliyorum tabii ki. Dama , erkek tavlası, kız tavlası ,101 , okey , kart oyunları falan çoğunu biliyorum. üniversitemin ilk senesi çok oynardık
ya su tavlayi ogrenmek istiyorumda ogrenemedim bir türlü okey de bilmiyorum ben aglicam bu ne bicim hayat
Dama oyununu eskiden oynardım biliyordum oynamaya oynamaya unutmuş olabilirim
Kız tavlası oynardım oda baya oldu iş güç derken unuttuk yavv..
Damayı bilmeye gerek bile yok😂 bilinecek olayı yok
Bilmediğim oyun yok desem yeridir, aşırı iyi değilim ama bilirim hepsini.
Ikisini de biliyorum ama uzun zaman oldu oynamayali
Evet küçükken oynamıştım şu an tam hatırlamıyorum ama oynarsam hatırlarim
tavlada iyiyim damanın sadece oynanışını bilirim taktiklerini bilmem
Damayı çok iyi oynardım küçükken. Tüm büyükleri yenerdim. İnanılmaz haz alırdım büyükleri yenince. Tavlada da az oynamama rağmen kolay yenilmem. Biraz olasılık bilmek yeterli.
yok, satrancı biliyorum var bende de ama oynayacak biri yok 😂
Ayıpsın sefacım online satranç ne güne duruyor. Oynamak istediğinde haber ver yeter :D
Her zaman beklerim kardeşim benim telefonda yüklü şu an :P
Dama , satranç , okey biliyorum ama tavla hiç oynamadım ya hiç bilmem onu daha çok esnaflar oynuyor sanırım 😂 dükkanının önünde filan 😂
en sevdiğim damayi çok uyi oynarım tavlayı da bilirdim eskiden ama ilgili değilim pek süresiz bisi
Tavla iyi bilirim. Bir gün atalım. :D
Hiç anlamam bugün öğrendim 😂
Erkek tavlası deniyor galiba. Ben onu biliyorum. :D
Dama ve tavla göbek adım diyebilirim, oynamayı çok severim ve bana çok zevkli geliyor.
Bilmiyorum ama öğrenmek isterdim ilgimi çeken oyunlardan birisi değişik yani
Dama oynamak keyifli ☺️
Unuttum ya valla birkaç kere oynayıp öğrenmiştim
Evet gençlik yıllarımız böyle heba oldu 😂
Ben bu oyunun ustasıyım bea. 😃
Hayır hiç oynamadım
Kız tavlası oynamayı biliyorumm
Hayır bilmiyorum
Ooo bilirim dedem öğretmişti çok iddialıyım ekjsjs
Hiç merakım olmadı maalesef.
Biliyodum unuttum 😀
Gram bilmiyorum maalesef, hiç ilgim olmadı 😅
Ben sene öyrənməyə yardım ederim
Sadece okey var bendd
Erkek tavlası biliyorum sadece
Dama ve kız tavlası oynamayı çok seviyorum.
Hiç anlamam
Anca dağda kebap yelleyin siz
Hiç dayanamam ya offf çok güzel 😂😂😂
Biliyorum 😂
Mangal en güzel oyun bana onları yerleştirmek çevirmek 😂😂
Ben de yerleştirmeyi çevirmeyi falan seviyorum da elimiz et kokuyor onu sevmiyorum 😂
Eee olacak o kadar ya Rabbim almayı yemeyi nasip etsin sağlık ve birlikle herkese gerisi olur sular sabunlarla😂😂
Dama zevkli ama hep kaybederdim 😂
İkisinde de iddialıyımdır😁
Biliyorum evet Dedemle çok oyardık.
Tavla öyle böyle dama biliyorum
Hiç ilgi alanıma girmeyen bir soru
Dama bilmiyorum ama tavla da iyiyimdir
Evet ama iddialı değilim
Tavla biliyorum. Dama öğrendim ama unuttum
kiz tavlasi biliyorum tek
Hiç anlamam
Dama biliyorum
Bilmem
Bilmiyorum
Kız tavlası biliyorum
uzmanı olarım bu oyunun
Hayır 💁♀️
Çok severim
Bilmiyorum
Biliyorum
Bayılırım
Birazcık
Biliyorum evet
İkisini de biliyorum
yok blmioz
Çok anlamam
Biliyorum
bilmiyorum
Hepsini bilirim.
Hiç bilmiyorum ki🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?