Arkadaşlar oyunda tanıştığım bir arkadaşım vardı, bana yardımcı olur musunuz?

Arkadaşlar oyunda tanıştığım bir arkadaşım vardı. beraber sohbet ederdik, bana güvenerek onemli olan şeyleri anlatirdi ve diğer oyun arkadaşlarıyla da beni tanistirmisti. Geçenlerde birden iletişimi kesti. Nedenini anlamadım. Sorun olup olmadığını, bir şey varsa dinleyebileceğimi sordum hayır cevabını aldım ve tek başına oyun oynamak istediğini söyledi. Geçen de öğrendim ki tanıştırdıgi arkadaşlarıyla oynuyor ama beni hiç çağırmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım kaç gündür kötü hissediyorum. Oyun arkadaşım olsa da zamanımı ona çokça ayirmistim. Ne yapmam gerekiyor?

Arkadaşlar oyunda tanıştığım bir arkadaşım vardı, bana yardımcı olur musunuz?
Cevapla