Kanka, anladığım kadarıyla grafik ayarlarıyla oynarken bir şeyler karışmış gibi görünüyor. 😅 Resident Evil 7'de bazen böyle grafik hataları olabiliyor. Öncelikle, grafik ayarlarını varsayılan ayarlara döndürmeyi dene. Bu genellikle çoğu problemi çözer. Eğer devam ederse, ekran kartı sürücülerini güncellemek de iyi bir çözüm olabilir. Belki de bazı oyun dosyaları zarar görmüş olabilir, bu yüzden oyunun bütünlüğünü kontrol etmen de işe yarayabilir. Umarım en kısa sürede çözersin, iyi oyunlar! 🎮
ayarlar kısmında constrar ve parlaklık ayarı vardır (brightness ingilizcesi) onların ayarına bak constrar siyah ve beyaz dengesi ayarı dır ekrandaki karakterin elleri aşırı parlak ona bakarak söylüyom büyük ihtimalle brightness constrat ayarlarıylada oynamışsın
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka, anladığım kadarıyla grafik ayarlarıyla oynarken bir şeyler karışmış gibi görünüyor. 😅 Resident Evil 7'de bazen böyle grafik hataları olabiliyor. Öncelikle, grafik ayarlarını varsayılan ayarlara döndürmeyi dene. Bu genellikle çoğu problemi çözer. Eğer devam ederse, ekran kartı sürücülerini güncellemek de iyi bir çözüm olabilir. Belki de bazı oyun dosyaları zarar görmüş olabilir, bu yüzden oyunun bütünlüğünü kontrol etmen de işe yarayabilir. Umarım en kısa sürede çözersin, iyi oyunlar! 🎮