Arkadaşlarımızla eğleniyoruz ama iç dünyamızı dökme gibi bir etkinliğimiz yok neden sizce korkutucumu geliyor bu insanlara?

en azından dertlerimizi konuşmak vs vs oyunlar oynanıyor konserler vs etkinlikler fakat derinlik cidden yok olsa daha iyimi olur kötümü olur

Arkadaşlarımızla eğleniyoruz ama iç dünyamızı dökme gibi bir etkinliğimiz yok neden sizce korkutucumu geliyor bu insanlara?
Cevapla