İnternet kafede oyun oynamak neden eskisi gibi keyif vermiyor?

Sırf merak ettiğim için birkaç saat önce gittim ama yok... Ne eskisi gibi keyif veriyor, ne de keyif verecek arkadaşlar var... Liseli çocukların bağırarak ve küfürlü konuşmaları, saçma sapan tavırları, kalabalık ve basık bir ortam... Bilmiyorum, eskiden biz de mi bağırıyorduk acaba? Ya da biz de mi küfürlü konuşuyorduk? Belki de, evet. Ama artık kafam ses götürmüyor... 10 dakika zor durdum... Eskiden daha kalabalık olurdu, ayakta bekleyenler mi dersin, başucumuza dikilip kalkmamızı bekleyenler mi dersin... Şimdi ayakta duran kimse yoktu ama buna rağmen daraldım... Neden eskisi gibi keyif vermiyor? Ne farkı var? 2007-2012 yıllarını özlüyorum be...
İnternet kafede oyun oynamak neden eskisi gibi keyif vermiyor?
Cevapla