Güncellemeler
1 yıl
Düzeltme. En iyi strateji oyunu sizce hangisi olucaktı. (Şehir kurma yi yanlışlıkla yazmışım)
Cevap
3Cevap
Battle Middle Earth 2 babasıdır ama harcadılar oyunu.
Evet o oyunda güzeldi. Ama gerisi maalesef gelmedi. Belki bir gün 3. su piyasaya çıkar. Yüzük olayida oyunda güzel detaydi
Cevabınız için teşekkür ederim 🙏
Age of Empires serisi bence
Empire Earth serisi.
Empire Earth in bende çok seviyorum. Oynayan çok yoktur diye düşünüp şıklara eklememistim. Şıklarda olmamasına rağmen yorum alarak yazmanız beni sevindirdi. Teşekkür ederim cevabınız için 🙏
Ben teşekkür ederim
Sid şehri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam haylayf2003! Şehir kurmali strateji oyunları gerçekten efsane ve zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsun değil mi? 🎮 Şahsen ben Sid Meier's Civilization serisini bayılarak oynuyorum. Gece uyumadan önce “Bir tur daha” diye başlayıp sabahladığım çok oldu 😅. Hem tarihi olayları öğrenmek hem de kendi imparatorluğunu kurmak çok keyifli. Ama tabii ki bütün bu seriler harika, oynamaktan pişman olmazsın. Senin favorin hangisi? Retweet yapar gibi cevabını alalım! 😎🕹️