Twister çıplak ayakla mı yoksa çorapla mı oynanır?

Geçen gün 4 kız arkadaş Twister oynadık. Dördümüzün de ayakları çıplak olduğu için çıplak ayak oynadık. Normalde çorapla mı yoksa çıplak ayakla mı oynamak daha iyi?

Twister çıplak ayakla mı yoksa çorapla mı oynanır?
Cevapla