Sevgilim oyun oynamamı istemiyor. Sizce abartıyor mu?

2-3 yıldır bazen valorant oynuyorum diayım günde 1 2 maç atmak hoşuma gidiyor genelde yalnız giriyorum. Oynarken haliyle arada kavga çıkıyor ama sevgilim kavga etmemden çok rahatsız olup bizim aramızda kavga çıkarıyor. Dün toxic olduğumu ve oyunda toxic olan insanlardan nefret ettiğini kendimi düzeltmem ve oyun bağımlılığımdan kurtulmam gerektiğini söyledi sizce abartıyor mu haklı mı

Sevgilim oyun oynamamı istemiyor. Sizce abartıyor mu?
Cevapla